Gå til innhold

Ny operert og tvang til ro


Gjest xstinex

Anbefalte innlegg

Hei hei

Jeg er nå 5 dager post op. har gått gjennom en bukplastikk operasjon :)

Jeg kan derfor ikke trene på 6-8 uker, noe som gjøre meg stresset angående vekten.

Jeg kan ikke være i noe særlig aktivitet i det hele tatt, ligger mye og går forsiktig rundt i hybelen.

Det jeg funderer på er hvordan kalori inntaket mitt burde være ? ønsker gjerne ta av rundt 2-3 kg til før jeg er helt fornøyd med min vekt :) men nå skal det sies at jeg er stor fornøyd med operasjonens resultater til nå :)

Noe jeg er veldig redd for er at jeg disse stillesittende ukene skal legge på meg for mye igjen... og i tillegg miste hele den gode formen jeg har trent opp over disse årene med slanking..

noen som har råd til meg ? :)

 

Hilsen små nervøs postoperativ jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei og grattis m operasjon. Jeg tenker at du kan erstatte trening m rolig rolig gange? Følg treningstidene du er vant til, men med en belastning du ikke kan ta skade av. Synes du skal høre m legen om hva du kan gjøre og forklare hva du er. Bekymra for.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok stor bukplastikk 13.desember. Begynte å gå tur etter ca. 10 dager. Klarte ikke å rette opp ryggen noe særlig før det. Har økt på med turgåingen siden. Har også jogget litt, og det gikk bra.

 

Tenkte meg tilbake på treningsstudio neste uke. Har lest at vi må vesnte med magetrening til etter 12 uker. Har tenkte å følge det. Vil jo at resultatet skal bli så bra som mulig. Magen er flott selv om det ennå er hevelser i magemusklene.

 

Lykke til og smør deg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok stor bukplastikk 13.desember. Begynte å gå tur etter ca. 10 dager. Klarte ikke å rette opp ryggen noe særlig før det. Har økt på med turgåingen siden. Har også jogget litt, og det gikk bra.

 

Tenkte meg tilbake på treningsstudio neste uke. Har lest at vi må vesnte med magetrening til etter 12 uker. Har tenkte å følge det. Vil jo at resultatet skal bli så bra som mulig. Magen er flott selv om det ennå er hevelser i magemusklene.

 

Lykke til og smør deg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...