Gjest blåstjerne Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ævi Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid. det er vel alt etter hvor aktiv du er.. hvis du er en del aktiv så følger du 3, men ikke aktiv så følger du 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etabeta78 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid. Du må nesten regne ut hva hvilestoffskiftet ditt er, samt aktiviteten for å finne ut hvilken meny du skal ligge på. Det kommer an på hvor høy du er og hva du veier. Du finner ut hvilken meny du skal ligge på hvis du går inn på Roede klubben > Min profil > Min meny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sussik Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Du må nesten regne ut hva hvilestoffskiftet ditt er, samt aktiviteten for å finne ut hvilken meny du skal ligge på. Det kommer an på hvor høy du er og hva du veier. Du finner ut hvilken meny du skal ligge på hvis du går inn på Roede klubben > Min profil > Min meny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anna123 Skrevet August 19, 2012 Rapporter Share Skrevet August 19, 2012 Har du den lille kursboken? Der kan du regne ut hvilken meny du skal ligge på. Går du på kurs kan du også regne det ut her på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar