Gå til innhold

hvilken meny når man skal ned 35 kilo??


Gjest blåstjerne
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest blåstjerne

I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid.

 

 

 

det er vel alt etter hvor aktiv du er.. hvis du er en del aktiv så følger du 3, men ikke aktiv så følger du 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Gjest Etabeta78

I boka står det meny 2-3 når man skal ned "en del kilo" men alt er relativt, så hvilken meny skal man velge når man skal ned 35 kilo? Her burde GR vært mye mer presis. Veier du mellom så og så mange kilo velger du meny x. Ferdig arbeid.

 

 

Du må nesten regne ut hva hvilestoffskiftet ditt er, samt aktiviteten for å finne ut hvilken meny du skal ligge på. Det kommer an på hvor høy du er og hva du veier.

Du finner ut hvilken meny du skal ligge på hvis du går inn på Roede klubben > Min profil > Min meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten regne ut hva hvilestoffskiftet ditt er, samt aktiviteten for å finne ut hvilken meny du skal ligge på. Det kommer an på hvor høy du er og hva du veier.

Du finner ut hvilken meny du skal ligge på hvis du går inn på Roede klubben > Min profil > Min meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...