Gå til innhold

kursstart 06.02.12


Gjest ksild82

Anbefalte innlegg

andre som skal ta nett kurs fra neste uke? (fra 6/2-12) eg har gått kurs før, men no SKAL eg ned det eg ve ned!!hadde vert kjekt om her va andre som skulle starte samtidig så vi kunne dele erfaringer og oppturer/nedturer dette kurset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingeling83

Hei!

 

Jeg skal også starte på nettkurs 6/2 og slenger meg veldig gjerne med her :) Jeg har også gått kurs før, men denne gangen er jeg fast bestemt på å gå ned endel.

 

Hva er ditt utgangspunkt og mål for kurset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal også starte på nettkurs 6/2 og slenger meg veldig gjerne med her :) Jeg har også gått kurs før, men denne gangen er jeg fast bestemt på å gå ned endel.

 

Hva er ditt utgangspunkt og mål for kurset?

Ka kjekt då :) då må vi følge kvarandre :) eg vil veeeeeldi gjerne ned 14-15 kg...men har ikke heilt trua at eg klare d...kor gammel er du og kor mykje skal du ned?trener du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingeling83

Jeg er 28 år gammel og har 3 små barn på 4,5år 2,5år og 6 mnd. Disse tre svangerskapene har gjort sitt med vekten og kroppen så nå er det på tide å gjøre noe med det.

 

Jeg har også en plan om å gå ned 15kg. Jeg liker å trene, så det er kostholdet som er min utfordring.

 

Men dette skal vi klare :) Spennende å følge hverandre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år gammel og har 3 små barn på 4,5år 2,5år og 6 mnd. Disse tre svangerskapene har gjort sitt med vekten og kroppen så nå er det på tide å gjøre noe med det.

 

Jeg har også en plan om å gå ned 15kg. Jeg liker å trene, så det er kostholdet som er min utfordring.

 

Men dette skal vi klare :) Spennende å følge hverandre her inne :)

 

ja ditta skal vi klare :) har vert på jobb i 11 tima idag, så va d heim å spise middag, kose me barna og legge dei(dei e 5 og 2 år ;) )..så ut å gå tur :) gjorde seg me en trimtur :) eg håpe vi klare dette :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...