Gå til innhold

kun lett produkter?


Gjest 7+m¬Üž2éb‚�­z

Anbefalte innlegg

Gjest 7+m¬Üž2éb‚�­z

når man går på gr, må man da kun spise lett produkter..?? jeg spiser ikke det, og har ingen planer om å gjøre det heller.. er da gr utelukket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man går på gr, må man da kun spise lett produkter..?? jeg spiser ikke det, og har ingen planer om å gjøre det heller.. er da gr utelukket?

 

Overhode ikke. Poenget med GR er jo at man nettopp skal kunne spise av det en selv ønsker og samtidig ha et sunt kosthold. Selv bruker jeg svært lite lettprodukter (lett-rømme er vel det nærmeste jeg kommer slikt). Jeg bruker meierismør når jeg ønsker steke i smør, ekte majones og melken min er stort sett helmelk. Det går fint når man er flink å føre opp matvarene og lærer seg å få balanse i kalori-budsjettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTime

ok, tusen takk for svar! var litt redd for at gr måtte utelukkes siden jeg ikke vil bruke lettprodukter.. jeg også bruker ekte majones, ekte meierismør, osv.. har gått på lavkarbo før, så har fått inprintet at lettprodukter er "svineri" for kroppen.. men det har jeg alltid ment. bra at gr ikke er utelukket pga det, jeg vil jo spise mest mulig normalt, og det er det jeg håper gr kan hjelpe meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...