Gå til innhold

10 kilo på 12 uker!


Gjest Majamaja

Anbefalte innlegg

Gjest Majamaja

Hei!

 

Jeg har lagt på meg 20 kilo i løpet av de siste tre årene etter lite trening og mye tullemat. Men nå er jeg klar for å bli den beste versjonen av meg selv. Er det noen som kunne tenke seg å prøve å gå ned 10 kilo på tre måneder? Det er fullstendig mulig og jeg er så klar for at denne sommeren skal jeg være fornøyd med kroppen min! Jeg har veiedag på torsdager normalt sett.

Jeg veier nå 68,00 kilo, men håper på å veie 58 når disse ukene er omme.

 

Hvem slenger seg på utfordringen? :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

im in :)

 

27 år og har altid vert litt lubben. var slank en periode men av feil grunner.

nå vil jeg ha normal vekt med en ny livsstil.

 

jeg veier meg normalt på fredager så jeg kan komme med startvekt i morgen :)

 

trener du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smileyvic

Jeg er med! Jeg går kurs hver mandag med veing osv :) Veier nå 81 kg og vil ned til 60, men har delmål på 75, 70, 65 :)

 

Har lyst til å klare det ihvertfall iløpet av sommeren :) Tror du jeg kan klare det?

 

Jeg skal trene MINST tre ganger i uka, men er litt sløv. Har lett for å skjeie ut, og da blir den utskjeielsen så stor at da kan jeg likesågodt vente en uke til med å komme igang med treningen. Lat? JA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Skal no starte på ein god 'nedtur', og vil gjerne fylgje denne tråden. Har gått ned....og opp igjen....sånn nokre kilo, men no vil eg berre gå ned og ned og ned til eg har nådd 75kg.

Idag stoppar vekta på 88, så det er 13kg som skal av. B) B) det skal eg klare ;)

 

21.feb...87,6 :o sakte nedover........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...