Gjest ksild82 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Andre som skal følge meny 2?? og kan dere skrive litt om ka dåkke spise i løpet av en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PaidMyDues Skrevet Februar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Andre som skal følge meny 2?? og kan dere skrive litt om ka dåkke spise i løpet av en dag? Heisann Ja, jeg skal også følge meny 2. En "vanlig" dag ser for meg slik ut: Frokost: Havregrøt (bruker Quaker sine porsjonsposer - fås kjøpt på ICA) 1 glass juice Lunch: Salat fra kantinen på jobb 2 skiver grovbrød Mellommåltid: 1 knekkebrød med lettere norvegia eller smøreost, event kokt skinke. Middag: 2 poteter, 100 gr ris eller pasta Kjøtt,fisk, grønnsaker og saus Det er viktig å være oppmerksom på hva man spiser til middag, det er lett å "overspise" Kveldsmat: 1 brødskive 1 porsjonspakke makrell i tomat, med litt majones og masse agurk 1 yoplait-yoghurt I tillegg spiser jeg en frukt mellom frokost og lunch og drikker ca 3 dl melk. Med denne menyen klarer jeg ikke alltid å komme opp i 1600 kalorier om dagen. Det hender derfor jeg må ha smør på brødskivene til lunch, eller spise noen mandler på kvelden. Det jeg har funnet ut er viktig er å planlegge. Dersom jeg har planlagt om morgenen hva jeg skal spise hele dagen så går det som regel greit Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar