Gå til innhold

Dere som har gått ned mye!


Gjest ksild82

Anbefalte innlegg

Korleis har dere greidd å gå ned såå mye på kort tid??? eg trenge såååårt tips!! eg kan ikke trene kjempe masse, da eg har to små og en mann som jobber en del no..men skal starte på kurs og tenkte sykle en del på trimsykkel, gå lange turer, litt på tredemølle og litt styrke...Vil så gjerne gå ned 15 kg før sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis har dere greidd å gå ned såå mye på kort tid??? eg trenge såååårt tips!! eg kan ikke trene kjempe masse, da eg har to små og en mann som jobber en del no..men skal starte på kurs og tenkte sykle en del på trimsykkel, gå lange turer, litt på tredemølle og litt styrke...Vil så gjerne gå ned 15 kg før sommeren!!!

 

Er og helt imponert over alle som er så flinke!

Tror likevel det ikke er lurt å henge seg for mye opp i andres nedgang, for da blir man fort demotivert om din egen kropp ikke reagerer på samme måte:)

 

Lykke til! Hiv deg gjerne med i noen av trådene som allerede eksisterer så får du motivasjon fra oss andre og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hvor kort tid man bruker på å gå ned kommer ann på mange ting, men mest av alt er hvor mye er du villig til å offre? er du villig til å offre alt av godis og kaker untatt lørdag? SELV OM man skal bort i middag osv? Tar du da en liten bit, eller blir det større og flere? Eller er du villig til å offre ALT sånt til du når vekten du vil?

Hva med middagen, dobble grønnsaksposjonen for å minimere pasta/ris/poteter? Gå en rask tur istedenfor å se et program på TVn? Drikke bare vann (og melk da) hele uka, spare evt juice og lignende til helgen..?

 

Det er den ene delen, som DU KAN styre HELT selv, med viljestyrken din!! :D

Så er det jo hvor mye man har vært aktiv tidligere, for jo mer passiv man har vært, jo lettere faller kiloene av når man begynner med treningen.. Hvor mye vann man drikker og hvor godt man sover spiller en stor rolle, i tillegg til en ting som jeg syntes er HELT undervurdert, og det er godt humør! :D

 

Mange som sier at man må kunne unne seg litt for å holde ut i det lange løp, og det kan jeg være helt enig i, men det kommer ann på personlighet det. Kos deg gjerne med et kakestykke innimellom, eller en sjokoladebit, MEN da vil det også ta lenger tid. Jeg har selv et mål om å gå ned 10-15 kg, og mest mulig til påske. Siden det ikke er så langt frem i tid så har jeg sammen med ei til blitt enige om godtestopp, for min del nulltoleranse på ALT godt/kaker/kjeks osv frem til da (fra nyttår). Hva jeg bestemmer meg for etterpå, ja det får vi vente å se ;) Jeg vill heller ned 2 kg ekstra til påske enn å kose meg med noe en gang i blandt/en gang i uka frem til da. Men det er mitt ståsted ;) Sier jeg at det er enkelt?? NOPE! Klør i fingrene og drømmer om sjokolade :P Men har bestemt meg og har en avtale å overholde!

 

Siden du skal starte på kurs så vil du jo få masse hjelp og motivasjon der, men sleng deg med på en tråd eller to her inne også :D Hjelper for min del hvertfall!

 

Masse lykke til :D (så håper jeg at det ikke ble lenger enn at du årket å lese gjennom :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Signerer på innlegget over her.

Det kommer ann på hvor mye du vil ofre.

For min del har det å fokusere på att det vil ta en del tid, hjelpt meg å nå målet.

Jeg tror att om man bruker tid på dette, så kan man også klare å snu livsstilen.

For livsstilen MÅ endrest om vektnedgangen skal vare...

Jeg har hele tiden måtte kunne ha lørdag å glede meg til, for da får jeg dosen min med sjokolade. Men dette er veldig individuelt, noen syns det er helt greit å kutte den ut i lengre perioder.

Av og til må man tenke att mat er bensin, og noe kroppen bare MÅ ha. Jeg har hatt en tendens til å alltid skulle KOSE meg med mat, og alt skal være veldig godt... Og da blir det gjerne for mye, dessverre...

Ang trim, så er all bevegelse bra.

Bare det å rydde, holde seg på bena hjelper på.

Men tror jeg ville forsøke å trene litt, for å få ekstra uttelling på nedgangen :)

Men jeg tror att man bare må erkjenne att det tar tid, og bruke den tiden DU trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...