Gå til innhold

Gå sommeren i møte med ny selvtillit!


Gjest anjo88

Anbefalte innlegg

Da var man her igjen da.. Nok en bekreftelse på at selvbeherskelsen ikke helt er til stede... :P Jente på 23 som tidligere har gått ned til trivselsvekt, men alle disse 20 kg(!) snek seg på igjen!? Så nå skal forandringen gjøres for alltid! Lei av å "grue" meg til sommeren og bikinisesongen, og fryse vinteren igjennom fordi å gå i boblejakke gjør meg til å føle meg enda større! Veier i dag 91,4 (!) og vil ned til 73 igjen. Første mål er 79, innen 17 mai. Det vil si faktisk 100 dager til! 12,4 kg... Gjennomsnitt på 0,8-0,9kg i uken. Vil ha veiedager på torsdager fra nå av, er noen med meg ? :) Tenker at denne tråden kan motivere hverandre og få snakket ut om utfordringer etc. Oppturer og nedturer.

 

Nå er det slutt på vinterdvalen, på tide å komme seg i form til bikinisesongen (men først bunaden!!) Håper på å få med meg flere ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katrine00

Hei hei :) Jeg vil mer enn gjerne henge meg på her med deg, og være klar både til 17.mai og sommeren!

 

Jeg skal begynne på kurs på mandag, altså den 20, men har allerede startet med fast ukesmeny, og håper på å oppnå resultater fram mot kursstart :) Jeg er en student på 18 år, og veier nå 61 / 61,5 kilo. Jeg er ikke supermisfornøyd med vekten, men jeg har et mål om en gang å nå 56-57 kg - noe som har vist seg å være veldig vanskelig alene og uten noe særlig planlegging. Det er ikke mange kiloene, men de sitter godt! I tillegg har midje/hofte-ration vist seg å være over det den bør for kvinner :angry:

 

Jeg tror det blir bra å ha noen andre å dele resultater og erfaringer med, på denne måten blir man både motivert og inspirert!;)

 

PS: mine veiedager blir dessverre mandager, ettersom det er kursdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 18 år, og vil ta av meg ca 10 kg til sommerferien! Helt enig med det du sier så jeg slenger meg på!

 

Min veiedag er også på Mandager, og jeg veier nå 69 kg og vil ned til 60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hei!

 

Jeg vil gjerne slenge meg på her. Er 25 år, har for 3-4 år siden gått ned fra 92 til 85 kg, men gikk opp igjen i høst og hadde en startvekt på 88,5. Har nå holdt på i noen uker og har gått ned til 86,4. Har også veiedag på torsdager. Mitt mål er 75 kg.

 

Kjenner godt til det å fryse om vinteren for man føler seg større ved å pakke på seg masse klær. Denne vinteren hadde jeg jo i tillegg gått opp 3 kg, så alle buksene mine ble ubehagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katrine00

Gleder meg til å gjøre dette sammen!! :rolleyes: Er det noen av dere som har forslag til retter/pålegg/småmat som inneholder en del sunt fett (utenom nøtter)? Jeg går nemlig på karbo-redusert, og sliter med å nå 30% fett i kostholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...