Gå til innhold

4 kilo lettere før 1. april!


mmi

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en jente på 23 år som har gått på Grete Roede en stund og gått ned 8,6 kilo. Jeg veier nå 81,2 kilo, og målet er ca. 68, så jeg har noen kilo igjen enda. Jeg går på kurs om torsdagen, så det er veiing senere i dag:)

 

Tenker at 4 kilo før 1. april er et realistisk mål for meg. Håper flere vil bli med. Kjekt å dele litt erfaringer og motivere hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Heisann :-) Jeg går på nettkurs med veiedag på tirsdager... Jeg veier 82,9 og målet mitt er å blir 75 til påske! (iallefall 79,9 i slutten av februar) og 70kg til sommeren ....

 

Så det er bare å henge i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Så flink du er! Gratulerer med nesten 10kg :) :)

 

Veide meg idag, og har gått ned 0,7. Og må si meg fornøyd med det!

Jeg har gått på lavkarbo før jeg startet på GR, så det resulterte i at jeg la på meg nesten 2kg de 2 første ukene...Skikkelig kjipt!!! Men kurslederen mente det ville su,

og det har det endelig gjort!!! Så nå håper jeg det bare går nedover og nedover ;)

 

Hvor lang tid har du brukt på det du nå har gått ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,7 kg er jo et bra resultat! Bra at det endelig har snudd da :)

Jeg har brukt ca et halvt år, men det har gått litt opp og ned;)

 

Denne helgen har det blitt litt mye tull, så jeg begynner å bli litt skeptisk med tanke på 10 kilos merket på torsdag! Men jeg får prøve å gjøre det ordentlig bra frem til torsdag, så kan det jo være at det går veien!

 

Stå på videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

håper det er ok at jeg henger med på dere da 4 kg før 1 april høres ut som en god plan!

I løpet av det siste året har det sneket på seg ca 5 kg på for lite trening op for mye kos. Nå er det på høy tid å ta opp kampen!

Jeg har veiedag på mandag og da skrek det 75,5 kg mot meg, noe som er i meste laget!

Fikk en god start med tanke på mat i går og satser på en liten løpetur i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig med flere! :D

Det er jo så motiverende å høre hvordan det går med andre, og dele litt råd og erfaringer!

 

Da satser vi på at vi veier 4 kilo mindre 1. april. Målvekten for "4-kilosprosjektet" er da:

Idapetrine: 78,9 kilo

Fit: 71,5 kilo

Mia123: 69,7 kilo

mmi: 77,2 kilo.

 

Lykke til videre til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell i dag. Er hjemme med sykt barn og skulle lage meg en rask lunch. Valget falt på 4 rugsprø med brunost og når jeg registrerte det etterpå ble det 370 kcal i brunost.... Jaja, men det er vel slike ting vi lærer av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,da var første seriøse uken over og vekten viser minus 1,3 kg og jeg er fornøyd. Ser at det fremdeles er rom for å justere kostholdet enda bedre og mer trening er også mulig. Satser på en uke med høyere kostholdsscore og mer trening. Fikk to treningsøkter i forrige uke så denne uken satser jeg på tre.

Jeg må virekleig holde meg i nakken for å unngå fristelse, spesielt om kvelden, men jeg håper dette skal bli lettere etterhvert.

Hvordan står det til med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra resultat fit! Grattis!

Jeg skal på kurs i dag, og gruer meg skikkelig! Jeg har ikke vært flink i det hele tatt de to siste ukene, så jeg frykter at jeg har lagt på med. Men, men! Satser på ny motivasjon på kurset i dag, og en superuke neste uke, så ordner det seg nok!

Jeg kommer med oppdatering etter kurset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Dette har egentlig vært min første ikke seriøse uke siden nyttår.. Trengte en liten pause for psyken. Trente godt hver dag forrige uke, men otket ikke tenke så mye på inntaket. Det gikk alikevel bra heløt til madag, da gikk middagen skjeis! Så opp 0,3 siden sist, men er nå klar for nye seriøse uker med god motivasjon og bra fokus :)

 

Ja super nedgang! Grattis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da gikk det som det måtte gå på veiingen i dag! Opp 0,4kg. Men jeg er egentlig glad for at det ikke var mer enn det! Nå er jeg hvertfall klar for en superuke! Mangler 0,9 kilo for å få 10 kilos merket, og siden det bare er en uke igjen av kurset jeg går på, så har jeg veldig lyst til å klare det neste gang! Så da er det vel bare å kjøre på denne uken:) Lykke til alle sammen! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Ble så mye tull sist uke..Syke barn og syke voksne, så har rett og slett ikke turt å veie meg :huh:

Men jeg skal oppdatere vekt på tirsdag (28.feb), da er kurset mitt over... Tenker å starte på nytt, men er jo litt dyrt!? Vet ikke helt hvor flink jeg er til å gjøre dette alene nå som jeg er så vant til å registrere menyen dag for dag slik at jeg får kostholdsscoren på 10...Tror det blir vanskelig uten. Hvordan gjør dere det?Går alle dere på kurs?

 

Ellers så er jeg ikke så flink til å spise i helgene...blir ofte feil type mat og for sjeldent mellom måltidene... Men jeg må prøve å skjerpe meg :angry:

 

Ha en fin vinterferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

fit ser ut til å være den eneste sm klarte nedgang forrige uke, det er ikke godt nok.. Men tommelen opp for deg da Fit! :D

 

Jeg går ikke på kurs og har ikke gjort det tidligere, skal vurdere et hold vekten-kurs når jeg har nådd målet mitt :)

 

Denne uken ble resultatet mye bedre, veier nå 72,8. fremdeles for høyt, men hvertfall riktig vei :) Hvordan har det gått med dere andre denne uken?

 

Kommende uke, eller fra i morgen blir skikkelig utfordring for meg med kurs, flyreiser, hjembesøk og middager og lunsjer i store grupper.. Men men, ingen godis og posjonere riktig så bør det jo gå greit. vanskligste er jo at jeg ikke får trent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest andjon

Er vel litt seint ute, men henger meg gjerne på! Er 20 år og startet på mitt første GR- kurs i går. Har fått 30 kilo ekstra etter studentlivet og livet som samboer startet! Er hele 118 kg så mye å ta av - håper på å klare 1 kilo i uka :) Noen av dere som har erfaringer med meny 3? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Er vel litt seint ute, men henger meg gjerne på! Er 20 år og startet på mitt første GR- kurs i går. Har fått 30 kilo ekstra etter studentlivet og livet som samboer startet! Er hele 118 kg så mye å ta av - håper på å klare 1 kilo i uka :) Noen av dere som har erfaringer med meny 3? :)

 

Så hyggelig at du joiner oss :) Jeg har ikke fått veid meg denna uka, har vært uheldig og kjørt ut med bilen og har blitt ganske så forslått og liggi mest hjemme og ikke fått gjort noe som helst. Regner med å være tilbake for fullt allerede neste uke ;)

 

Jeg har desverre ikke noe erfaring med meny 3, men du finner nok endel andre som har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...