Gå til innhold

Skal vi klare det sammen?


Gjest Pillow

Anbefalte innlegg

Gratulerer til Siko68, veldig bra :)

 

Jeg var og trente i dag, så fikk veid meg da. Og det var 1,4kilo, så jeg er kjempefornøyd med det. Trodde jo det var mindre enn det :) Så etter mine beregninger har jeg gått ned 8,7kilo siden starten i januar. Får nok ikke veid meg igjen før etter påake, men da har jeg ihvertfall noe å strekke meg etter. Man trenger jo det :P

 

 

Lykke til videre og stå på!

 

Ikke sikkert jeg kommer innom her før over helgen, men vi "snakkes" :)

Gratulerer til deg niara , 1,4 kg altså :)

Fortsett på samme måte.

Yup vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med nedgang!! Fantastisk!

Jeg har blitt superforkjøla og skal reise til sør afrika i morgen.

 

blir nok ingen slanketur :/

 

snakkes når jeg kommer tilbake! God påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Jeg hoppet akkurat på vekta og har gått opp en hel kilo på en uke. Håper det kommer av pencilinen pga bilhulebetennelsen eller ett eller annet.

 

Begynner å bli temmelig lei av å ikke få dette helt til!

 

Nå drar jeg på ferie i 2 uker. Kanskje jeg kommer innom her om jeg kommer meg på nett for å se hvordan det går med dere.

 

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag igjen girls :)

Her har jeg gått ned 100 gram. Ikke noe stort,men fornøyd for å ikke ha gått opp.

Har ikke passet noe særlig på spising og trening ble det heller ikke mye av.

Fikk besøk fra London,og de har vært her nesten hele uka. Det ble ganske hektisk.

Da jeg stod på vekta i går viste den en hel kg opp :(

Så da var det bare hoppe på mølla. Trente i 2 timer i går. Passet på maten og veldig rart men det ga resultater :) ikke mye,men jeg slapp å skrive at jeg har gått opp.

Deilig er det.

 

Pillow: kos deg ,det er tross alt ferie :)

 

Englejenta : hvordan går det ??

 

Siko68: fortsetter å trener ?

 

Ha en god uke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg trente tirsdag, torsdag og fredag, lørdag måtte jeg bli med ei venninne inn til oslo for å hente ei venninne som sku være med i bursdagen så ingen trening da. ikke i går heller, stod opp veldig sent, men ble en gåtur da.

 

men huff dte ble utskeiing på lørdag med pasta carbonara og 2 cupcakes, men jeg tenkte som så jeg kan ikek gå rundt hele livet mitt i bursdager uten å kose meg litt.

 

skal på trening i dag og i morgen, men usikker om jeg tør å dra på veiing på kurset onsdagsmorgen. onsdagsettermiddag så drar jeg hjem 1,5 uke til trondheim.det er påskeferie fra kurset og så hvis jeg ikke veier meg onsdag så blir det da 2 uker uten veiing, vet ikke om det er lurt men.

 

Komal: ned er ned da som du sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen folkens :)

 

Nå er jeg tilbake etter en flott tur til datteren min. Vi fant ut vi like godt kunne ta turen nå, som været var så flott. Ikke noe trening og masse god mat, med andre ord en perfekt helg :lol:

 

Men nå er hverdagen her igjen, så nå blir det trening og mer sunn mat. Turgåing, spinning og styrke. Kjenner jeg gleder meg til å komme i gang igjen.

 

Komal, husk at ned er bedre enn opp :rolleyes:

 

Ha en fin dag videre jenter, her er det rene sommeren i dag. Deilig er det B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trente tirsdag, torsdag og fredag, lørdag måtte jeg bli med ei venninne inn til oslo for å hente ei venninne som sku være med i bursdagen så ingen trening da. ikke i går heller, stod opp veldig sent, men ble en gåtur da.

 

men huff dte ble utskeiing på lørdag med pasta carbonara og 2 cupcakes, men jeg tenkte som så jeg kan ikek gå rundt hele livet mitt i bursdager uten å kose meg litt.

 

skal på trening i dag og i morgen, men usikker om jeg tør å dra på veiing på kurset onsdagsmorgen. onsdagsettermiddag så drar jeg hjem 1,5 uke til trondheim.det er påskeferie fra kurset og så hvis jeg ikke veier meg onsdag så blir det da 2 uker uten veiing, vet ikke om det er lurt men.

 

Komal: ned er ned da som du sier:)

 

Noen utskeielser blir det nesten alltid. Det går sikkert bra englejenta.

Jeg hadde ikke klart å ikke veie meg selvom jeg visste jeg hadde gått opp. :) Ville si du bør veie deg og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen folkens :)

 

Nå er jeg tilbake etter en flott tur til datteren min. Vi fant ut vi like godt kunne ta turen nå, som været var så flott. Ikke noe trening og masse god mat, med andre ord en perfekt helg :lol:

 

Men nå er hverdagen her igjen, så nå blir det trening og mer sunn mat. Turgåing, spinning og styrke. Kjenner jeg gleder meg til å komme i gang igjen.

 

Komal, husk at ned er bedre enn opp :rolleyes:

 

Ha en fin dag videre jenter, her er det rene sommeren i dag. Deilig er det B)

 

Bra du koste deg hos datteren :)

Og fint å ha deg tilbake,kom innom og motiver oss litt hverdag om du kan niara :)

 

Jeg har hatt fri fra trening i dag,men ikke hatt noen store utskeielser. Men i morgen skal det bli litt løping of litt mølle.

 

Ha en fortsatt god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuhuu folkens :P

 

 

Så utrolig koselig å høre Komal, det satte jeg stooor pris på!!! Alle trenger vi jo inspirasjon, så vi hjelper hverandre så godt vi kan.

 

I dag ble det en times gåtur i rask gange, jeg jogget og litt :blink:

 

 

Det er nesten sommer her i dag også, så nå er det en tur ut og nyte været. Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juuhuu folkens :P

 

 

Så utrolig koselig å høre Komal, det satte jeg stooor pris på!!! Alle trenger vi jo inspirasjon, så vi hjelper hverandre så godt vi kan.

 

I dag ble det en times gåtur i rask gange, jeg jogget og litt :blink:

 

 

Det er nesten sommer her i dag også, så nå er det en tur ut og nyte været. Ha en fortsatt fin dag :)

Godt jobbet niara :) stå på videre.

 

Nyter være her vi også :)

Har enda ikke fått trent noe i dag,men håper på det litt senere.

Litt vanskelig å få trent når lille ikke sover.

 

Kos dere videre med det dere driver med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på vekten igjen, og da var jeg gått OPP 700gr. Skal på vekten igjen om 14dager, får håpe på et annet resultat da :blink:

 

 

Trening i dag ble spinning 1time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på vekten igjen, og da var jeg gått OPP 700gr. Skal på vekten igjen om 14dager, får håpe på et annet resultat da :blink:

 

 

Trening i dag ble spinning 1time :)

 

Opp og ned turere er med når man holder på å forandre livstilen.

Det skal gå bra neste gang,bare du passer på litt i påsken :)

 

Fikk trent i dag heldigvis. :)

Spiser også sunt så håper på bedre resultater enn uka som gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englejenta : hvordan gikk det idag ? Veide du deg ?

Har ventet spent på resultat fra din side.

 

Idag har jeg trent å spist ganske sunt. Motstå kebaben var veldig vanskelig,men jeg klarte meg. Uten å ta en eneste "smakebit". Flinkis :)

Er så bestemt på å gå ned mer denne uka enn forrige. Neste uke er det påske. Kommer til å bli vanskelig med å motstå all sjokoladen. Skal heller ikke prøve så mye,men begrense meg det skal jeg. :)

 

Natti natt damer : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha veid meg i går, men ble utsatt til i dag. Motivasjonen har vært litt fraværende, i helga har det vært vanskelig, men prøver igjen med friskt mot.

 

Resultatet ble -0,2 og jeg er veldig fornøyd med det :P

 

Nå er det påske, og jeg har bestemt meg for at jeg skal kose meg med et kolibriegg eller to i løpet av helligdagene. Men jeg trenger ikke å spise sjokolade og god mat hver eneste dag i over en uke. Så målet er derfor å ikke gå opp B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Det ble ingen veiing onsdag pga veilederen var syk så nå er det ikke veiing før 11 april.

 

jeg er hjemme til familien i trondheim nå frem til 8 april, ble litt utfordring i går og i dag pga feiring av min mor, men gjort er gjort og spist er spist.

 

Fikk meg faktisk en ny bukse av mormoren min i dag i str 28/32, altså 28 i vidde, steike jeg er blitt smal hehe.

 

Slekta mi sier at det er jo nesten ikke noe igjen av meg lenger, rumpe har jeg vel så å si aldri hatt men nå er den flat hehe, men jeg fikk litt rumpe i den buksen da:) måtte ned en str fra den buksen jeg kjøpte i london for 1 mnd siden, steike hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siko: gratulerer med nedgangen selvom den er lite. Alltid bra å gå ned enn å ha oppgang.

Bra mål du har for påske. Stå på .

 

Englejenta: det er jo tross alt nesten 30 kg du har kvitt deg med. Det skal visst synes :D

 

Jeg klarer derimot ikke å gå ned mer enn 7 :(

Stillstand denne uka. Verken opp eller ned . Men skal ikke gi opp jeg. Selvom det er ganske lett å gjøre det når man ikke ser resultater.

 

Niara går det bra med deg ?

 

God uke dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere.

 

Joda Komal, det går da bra med meg :) Håper du og har det bra, selv om jeg så at du ikke hadde gått ned noe. Jeg kjenner følelsen for å si det sånn.

 

Det var siste anledning med spinning i dag, før påsken. Så jeg var på det, og det gikk greit. Får nok ikke veid meg før mandag 16.april, det er jo ei stund til så litt ekstra spennende :rolleyes:

 

 

Ha ei god påske folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere.

 

Joda Komal, det går da bra med meg :) Håper du og har det bra, selv om jeg så at du ikke hadde gått ned noe. Jeg kjenner følelsen for å si det sånn.

 

Det var siste anledning med spinning i dag, før påsken. Så jeg var på det, og det gikk greit. Får nok ikke veid meg før mandag 16.april, det er jo ei stund til så litt ekstra spennende :rolleyes:

 

 

Ha ei god påske folkens.

 

Jo da niara jeg har det helt fint :)

Det som skjedde var at broren min kom innom med 3 store påske egg fylt meg massse sjokolade. Samt mine favoritter :( Eggene er ment til barna,men spør meg om de frister altså :(

Klarte rett og slett ikke å holde meg unna. Spiste en hel marsipan egg. Hele 290 kcal.

Der og da smakte det himmelsk. Men etterpå fikk jeg dårlig samvittighet. Fikk meg på mølla og trente bort det jeg hadde spist. 400 kcal borte vekk .

 

Trenger noen gode råd for å ikke bli fristet mer. HJELPES !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen hittil har gått veldig bra. Jeg har fått trent mens barna er på kino sammen med tanta

si. Har heller ikke spist noe sjokolade.

Skal prøve å fortsette sånn.

 

Det er blitt ganske stille her synes jeg. Men alle er visst opptatt med sitt. Påskeferie tross alt :)

 

Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg er på påskeferie og ikke veid meg siden 21 mars da veilederen på kurset var syk 28 mars så ble ikke noe kurs da, men skal på kurs onsdag, og da er det 3 uker siden forrige veiing så jeg er fryktelig spent, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på påskeferie og ikke veid meg siden 21 mars da veilederen på kurset var syk 28 mars så ble ikke noe kurs da, men skal på kurs onsdag, og da er det 3 uker siden forrige veiing så jeg er fryktelig spent, huff

Jeg synes du er veldig flink som kan vente så lenge med veiingen. Jeg har begynt med å veie meg nesten hverdag.

Kos deg hos familien resten av påsken.

 

Jeg har hatt en ganske opptatt dag. Har ryddet i kjøkkenskapene. Huff så langt tid det tok. Og det bare innvendig rydding og vasking. Ute delen gjenstår. Fikk ikke trent noe idag. Vet ikke om jeg får trent noe i morgen heller.

 

Ha en fortsatt god påske alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere !

Jeg var på middag hos foreldrene mine. Det var mange retter å velge mellom. Men hun hadde laget laksefilet med mange grønnsaker til for meg. Der gikk alt helt greit. perfekt middag :)

MEN jeg klarte å stappe i meg en stor muffins som mamma hadde baket for våre små. Huff. Fatter ikke at jeg gjorde det. Men siden det ikke gikk noe sjokolade i magen i dag,var jeg veldig sugen på noe søtt. Til slutt klarte jeg ikke og spiste opp hele muffinsen.

 

Gikk en tur på en time etterpå.

Sådan gikk det for meg i dag :)

 

Har dere hatt en fin dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og fortsatt god påske til dere :)

 

Som du skriver komal, så er det jo ganske stille her inne. Nå er det påske, men det er jo ganske stille her inne til vanlig også....jaja, kan hende det kommer seg.

 

 

Selv om jeg ikke har noe å "melde" om, skriver jeg noen ord likevel. Ingen trening her de siste dagene, men har vært bevisst på matinntaket ihvertfall. Det "ulovlige" jeg har spist er et wienerbrød og 2 kvikk lunsj så langt i påsken. Sier til kjæresten min at han bare må kose seg med godteri med god samvittighet, og det mener jeg. Han er jo kjempetynn :rolleyes:

 

 

Her er det ganske surt og kaldt i dag, og det snør!!! Så holder meg nok inne i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Det var fint å "høre" fra deg niara :)

Flink du er som kan se kjæresten din spise godteri uten å ta selv. :)

Veldig vanskelig for meg å gjøre det.

 

Dagen i dag har vært alt annet enn sunn. Var på middag igjen i dag. Og de hadde laget så masse godt. Jeg prøvde å la være,Mn så har jeg en tante som nesten tvinger maten i en. Du må være takknemmelig fot alt du har fått her i verden.( det er mange andre måter å være takknemmelig på,enn å hive alt usunt i seg) Fikk en lang preken. Måtte bare glemme alt annet å spise. Er så redd for å stå på vekta i morgen. Yupp jeg "snikveier" meg everyday. :blink:

 

Får vel bare prøve å trene mye i morgen.

 

God helg til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...