Gå til innhold

Skal vi klare det sammen?


Gjest Pillow

Anbefalte innlegg

Vekta i dag hadde hoppet seg opp tilbake til 69 :angry:

Ødela for meg selv igår altså.

 

Tenke å trene jillian michaels buns and thigs. Level en var for lett,så jeg begynte på level 2. Var fast bestemt på å kunne klare alle 45 minuttene. Men vet dere hva som skjedde ?

Var heeelt ferdig etter 30 min. Beina skalvvvv. Og det var det. klarte rett og slett ikke å fullføre.

 

Jeg har disse 2 dagene på meg til å spise bra og trene litt til,sånn at jeg ikke får samme vekt som forrige uke. Eller enda verre, opp :blink:

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Det ga visst telling å trene igår. I dag viste vekta 68,2 :)

Det er jo 800grm ned siden forrige gang.

Dagens mål er da altså å prøve å spise sunt så jeg klarer å holde vekta.

Det må også litt trening til. Så da skal jeg bruke mølla litt. Hvis jeg får mulighet.

 

Håper dere får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Komal :)

 

Så flott at det ga resultater for deg med treningen, gleder meg virkelig med deg.

 

Dagen i dag har vært bra her, vi har gått en fin tur og det gjorde godt. Da hadde jeg ikke trent noe siden forrige mandag :rolleyes:

 

Du må ha en fortsatt fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Komal :)

 

Så flott at det ga resultater for deg med treningen, gleder meg virkelig med deg.

 

Dagen i dag har vært bra her, vi har gått en fin tur og det gjorde godt. Da hadde jeg ikke trent noe siden forrige mandag :rolleyes:

 

Du må ha en fortsatt fin dag :-)

 

Takk for det niara. Men jeg var visst gått litt opp igjen. Det er mandag og min veiedag. Endelige resultate ble altså 68,5. Altså minus 500 gram. Men sier meg fornøyd med det :)

Det går nedover. Sakte men sikkert.

I dag skal jeg spise en marsipanegg . Og gleder meg til det :)

Får vel bare trene det bort etterpå . :blink:

 

Ha en fin dag og fin uke alle sammen.

Håper å høre fra de andre også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg har akkurat kommet hjem fra 2 uker i sør afrika. Jeg har hatt det helt fantasisk og tro det eller ei så har jeg ikke tenkt på vekta en eneste gang, deilig!

 

Men nå som jeg er hjemme igjen kjenner jeg at magen og låra har vokst litt. Orker ikke å veie meg nå, det blir for mye... Må vente litt.

 

Håper alle dere andre har det bra.

 

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg har akkurat kommet hjem fra 2 uker i sør afrika. Jeg har hatt det helt fantasisk og tro det eller ei så har jeg ikke tenkt på vekta en eneste gang, deilig!

 

Men nå som jeg er hjemme igjen kjenner jeg at magen og låra har vokst litt. Orker ikke å veie meg nå, det blir for mye... Må vente litt.

 

Håper alle dere andre har det bra.

 

Klemmer fra meg

Velkommen tilbake pillow :) godt å ha deg tilbake så vi er flere som kan motivere hverandre. :)

Deilig med ferie er det. Enda bedre å kunne gjøre hva man vil med med tanke på slankingen. Fint at du har kost deg :)

Vi er her så du kan begynne med nytt mot. Når skal du stå på vekta ?

 

I dag har jeg IKKE trent :blink:

Og spist en skikkelig fet middag.Og en marsipanegg :o

For å kunne gå ned denne uka,må jeg nok trene skikkelig hardt. Håper bare jeg klarer det. Liker ikke at det snør ute,blir litt lat av være må jeg si.

 

Hvordan har dagen deres vært i dag da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake pillow :) godt å ha deg tilbake så vi er flere som kan motivere hverandre. :)

Deilig med ferie er det. Enda bedre å kunne gjøre hva man vil med med tanke på slankingen. Fint at du har kost deg :)

Vi er her så du kan begynne med nytt mot. Når skal du stå på vekta ?

 

I dag har jeg IKKE trent :blink:

Og spist en skikkelig fet middag.Og en marsipanegg :o

For å kunne gå ned denne uka,må jeg nok trene skikkelig hardt. Håper bare jeg klarer det. Liker ikke at det snør ute,blir litt lat av være må jeg si.

 

Hvordan har dagen deres vært i dag da ?

 

 

Tenkte jeg skulle veie meg på fredag. Er veldig redd for at jeg har gått opp endel, og det er i så fall ikke rart for å si det sånn. Skal starte med vanlig hverdag i dag, det skal bli bra for kroppen tror jeg.

 

Utrolig kjedelig vær i dag! Regn regn regn!

 

Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, jeg er livredd for å veie meg i morgen kjenner jeg, blitt så uregelmessige måltider i påsken og bare en gåtur pga snøvær.

 

I går tok jeg et vanskelig og hardt valg. jeg kuttet ut han fyren jeg har fortalt om her inne tidligere.

 

så jeg var helt ødelagt i går, han lot meg bli til i dag for jeg kastet opp blod nok en gang i går, og kastet opp generelt og.

 

han kjørte meg hjem i dag tidlig da.

 

det har vært mye til han i påsken psykisk pga moren som er syk pga hun fikk tilbakefall på kreft så hun sliter psykisk så det var dårlig timing i går men jeg var bare nødt for min egen del. vi skal på kino torsdag da som en slags bedre avslutning så går vi hvert til vårt.

 

jeg kjenner nesten jeg er redd for å være hjemme alene nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englejenta: Tøft men flott gjort. Bra avgjørelse synes nå jeg da. Fint at du prøver å gå videre. Du kommer til å ha det litt vanskelig i begynnelsen,men den smerten går over. I am sure !

Bare vei deg du,så får du ta som det kommer. Brett armene og stå på !

 

Pillow: det skal gå bra for deg også. De kiloene som du har gått opp,kommer snart til å gå av igjen.

Synes også det har vært kjedelig vær i dag. Regn hele dagen,huff. Men jeg måtte gå for å hente barna fra skolen,selvom jeg ikke hadde lyst til å komme meg ut døra.

Da fikk jeg en 30 min tur i alle all.

Men huff på kvelden fikk jeg i meg nesten 2dl milkshake. Oi oi oi. Ikke bra,jeg vet. MEN :blink:

 

Nå har jeg også trent pilates 20 min.

Sengetid for meg i allefall.

Natti natt sweeties :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det å stå på vekta englejenta ??

 

Jeg har spist som jeg skulle,Mn fikk ikke trent noe spes. Det ble en gåtur på 45 min. Bedre enn ingenting. :)

Hva med dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg stod helt stille på vekten i går, veilederen min mener at 200 gram opp er å stå stille. jeg hadde liksom ikke veid meg på 3 uker + utskeielser i påsken så jeg er egentlig veldig glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen ganske rolige dager i påsken, ble det en halvtimes gåtur i dag. Det er jo godt å være i gang igjen. Og i morgen blir det trening i 2 timer, spinning+styrke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Tusen takk for støtten, Komal. Du er en fantastisk motivasjon for meg.

 

Jeg har klart meg sånn passe bra denne uka. Hardt å være tilbake i arbeid.

Men jeg har gått fram og tilbake til jobb hver dag da. Det er 1 time i raskt tempo til sammen hver dag. Det føles bra.

 

i morgen skal jeg på fest, så regner ikke med at det blir så veldig sunn helg :huh:

Jeg får gå en lang tur på lørdag.

 

God helg alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stod helt stille på vekten i går, veilederen min mener at 200 gram opp er å stå stille. jeg hadde liksom ikke veid meg på 3 uker + utskeielser i påsken så jeg er egentlig veldig glad

 

Englejenta: sååå bra at du ikke hadde gått opp noe voldsomt :)

Har du begynt å trene igjen ?

 

Niara: må si jeg er litt misunnelig på treningen du skal på i morgen. :unsure:

Har nemlig ikke trent noe ordentlig denne uka. Det har bare vært gåturer. Lille jenta mi har nesten sluttet å sove på dagen. Da kan jeg ikke trene. Og det er så vanskelig å få trent på kvelden mens alle barna er hjemme. Da er det lekser og diverse. Men jeg håper virkelig på en økt på mølla i morgen. Får håpe det hjelper litt på nedgangen denne uka.

 

Pillow: det er godt å ha støtte. Det har jeg skjønt etter å ha kommet inn på forumet her. Det er liksom så mye lettere å ikke gi opp hvis man har noen å dele ting og tang med.

For meg er det ikke så vanskelig matmessig som det er med treningen nå for tiden.

Du pillow,selvom du skal på fest,kan du prøveeee å beherske deg litt :)

Jeg vet at du klarer det. Vi klarer det alle sammen.

 

Stå på damer, vi skal få en skikkelig fin kropp til sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått påske alle sammen! Fikk ikke veid meg før i dag; resultatet ble 400 gram opp, men det er gode forklaringer på det! Tipper jeg har godt opp over en kilo i påsken, men gått ned igjen litt i dagene etterpå. Forventet resultat med andre ord. Nå skal jeg prøve å motivere meg til ikke å skeie ut i helgen, det syns jeg er det aller, aller vanskeligste.

Lykke til alle sammen og god helg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

komal: har ikek fått begynt å trene igjen da jeg kaster opp alt det jeg får i meg, har det virkelig ikke bra for tiden

Engeljenta28: Gå til legen :unsure: !!! Det høres ikke ut som du har det bra i et hele tatt!!! Vær så snill?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

[Det er psykisk, han jeg såkalt kuttet ut var jeg på kino med i går så vi skullke få en bedre avslutning, jeg ringte venninna mi i går fordi jeg kastet opp maten jeg hadde spist med henne i går, kastet opp mens jeg ventet på han i går og han virket veldig bekymret. vi dro på kino og jeg knakk sammen, vi pratet litt etter kinoen da toget mitt ikke gikk før en time etterpå og jeg hadde så vondt i magen og jeg gråt. han sa da: vær så snill å bli til meg til i morgen, jeg vil ikke la deg ta toget i kveld.

 

han kjøpte en burger til meg slik at jeg sku få i meg noe mat, men da vi kom hjem til han sprang jeg på toalettet, måtte stikke fingern i halsen for å få opp maten, var så kvalm.

 

Venninna mi skal bort i morgen, har ingen å være med og for å si det slik jeg tør nesten ikke være alene.

 

Vurderer å spørre venninna mi om hun kan ringe han fyren å spørre om han kan komme innom meg i morgen, for jeg vil virkelig ikke være alene nå, mulig jeg er barnslig og teit, men har det veldig vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englejenta: hvordan går det med deg??????

Jeg har ikke vært på nett i det siste,har ikke hatt lyst liksom. Hadde noe innmari tannverk som kom og gikk. En tann som knakk i midten,skal til tannlegen i dag.

Det var leit å høre om tilstanden din og beklager jeg ikke har vært her for å oppmuntre deg,støtte deg. Håper du har vært hos legen og føler deg myeeee bedre nå!

 

Siko: det er mange som har gått opp i påsken. Du kommer til å gå ned raskt igjen. Det er bare å stå på!

 

Pillow og niara : igjen spør jeg,hvordan går det med dere??

 

Jeg gikk ned forresten en kg. Mn jeg tror det kommer raskt opp igjen. Siden jeg nesten bare ha spist ting som er lett tyggelig og som bare kn svelges. Til og med kakeeee.

Det har gått det meste i yoghurt,kjeks i te og kake.

Får se hvordan det går neste uke.

 

Ha en god uke dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg har det fryktelig vondt, venninna mi snakket med han fyren fredag og han ringte meg og spurte om jeg ville være sammen med han i helga så jeg slapp å være alene.

 

lørdag kjørte vi en tur til fredrikstad, jeg hadde kastet opp 3 ganger før. dro på kino i fredrikstad. dro på peppes der, fikk i meg en pizzabit men den kom opp igjen. da vi dro hjem til han måtte han stoppe 2 ganger pga jeg måtte kaste opp.ble til han til i går, kastet opp 2 ganger i går og, eneste jeg fikk i meg i går var en smoothie, resten kom opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

 

Noen få ord bare, jeg skal snart av gårde en tur.

 

Vekten går sakte men sikkert nedover, jeg hadde tatt av ca.2kilo siden sist gang. dvs. før påske- er jo fornøyd med det!!

 

englejenta, vet ikke helt hva jeg skal si....men tenker på deg så klart.

 

 

Ha en så bra dag dere kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det fryktelig vondt, venninna mi snakket med han fyren fredag og han ringte meg og spurte om jeg ville være sammen med han i helga så jeg slapp å være alene.

 

lørdag kjørte vi en tur til fredrikstad, jeg hadde kastet opp 3 ganger før. dro på kino i fredrikstad. dro på peppes der, fikk i meg en pizzabit men den kom opp igjen. da vi dro hjem til han måtte han stoppe 2 ganger pga jeg måtte kaste opp.ble til han til i går, kastet opp 2 ganger i går og, eneste jeg fikk i meg i går var en smoothie, resten kom opp

Du må dra til legen englejenta ! Samme hva det er ,er nok legen en bra løsning akkurat nå.

 

Niara: WAoo hele 2 kg, kjempebra. :) nå er du sikkert kjempe motivert, ikke sant :)

 

Snx da ladies

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engeljenta: KOM DEG TIL LEGEN! DET DER ER IKKE BRA. FORTELL LEGEN DIN ALT!

Vær så snill å gjør det i dag. Du kan ikke holde på sånn her!!!!!!!!!

 

 

Jeg klarer ikke være flink om dagen. Har drukket vin hver dag til middag <_< Tør ikke veie meg, jeg må vente litt til. Har bestemt meg om at i dag skal jeg starte å være veldig veldig flink!

 

 

Niara: WOW! 2 kg, så flink du er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagene mine blir litt tilfeldig nå, men denne uka ble det altså onsdag igjen.

Har plutselig tatt et jafs, hele 1,1 kilo, så jeg er stoooorfornøyd! :D

 

Ha en fortsatt fin-fin onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagene mine blir litt tilfeldig nå, men denne uka ble det altså onsdag igjen.

Har plutselig tatt et jafs, hele 1,1 kilo, så jeg er stoooorfornøyd! :D

 

Ha en fortsatt fin-fin onsdag :)

Gratulerer med en bra nedgang denne uka siko. Er glad på dine vegne.:) :)

 

Håper du har det bedre englejenta.

 

Jeg er i en veldig lat/slapp modus. Har verken trent eller hatt lyst til å trene. Skjønner ikke helt hva som går av meg,Mn er i nesten gi opp modus. Som er veldiiiig feil. Håper jeg blir bedre snart. Er jo snaaart minus 10 kg. Hjelp ladies,trenger en spark i bakken !!!!

 

Men heldigvis går det ikke så dårlig matveien.

 

Kos dere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...