Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre???


Gjest Kristine83

Anbefalte innlegg

Gjest Kristine83

Jeg trenger hjelp!!

Jeg skal ned ca 15 kg. Har fått meny 2 (1600 kcal).

Jeg prøver å spise variert, og får i meg 1600 kcal hver dag. Drikker over 2 liter vann om dagen og har et snitt på 12-14 trimpoeng hver uke. Likevel går jeg ikke ned mer enn 300 gram i uka... har holdt på sånn i over 4 uker nå... Hva er det jeg gjør galt??

Har forresten lactose intoleranse, så må vere forsiktig med melkeinntaket.. men prøver å få i meg litt.. tar heller ikke vitaminer... kan det vere avgjørende?? Ver så snill hjelp meg noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp!!

Jeg skal ned ca 15 kg. Har fått meny 2 (1600 kcal).

Jeg prøver å spise variert, og får i meg 1600 kcal hver dag. Drikker over 2 liter vann om dagen og har et snitt på 12-14 trimpoeng hver uke. Likevel går jeg ikke ned mer enn 300 gram i uka... har holdt på sånn i over 4 uker nå... Hva er det jeg gjør galt??

Har forresten lactose intoleranse, så må vere forsiktig med melkeinntaket.. men prøver å få i meg litt.. tar heller ikke vitaminer... kan det vere avgjørende?? Ver så snill hjelp meg noen!!

 

Jeg ligger på 8-12 trimpoeng, og siden jeg ammer skal jeg derfor ha 1600 kcal. Jeg har lagt meg litt over (1750) uten noen effekt og kommer derfor til å kutte litt ned fremover. Men husk at det er viktig med nok proteiner når man trener så mye. Prøv å innføre litt mer proteiner i kostholdet så kanskje det også hjelper litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sprekogblid

Jeg ligger på 8-12 trimpoeng, og siden jeg ammer skal jeg derfor ha 1600 kcal. Jeg har lagt meg litt over (1750) uten noen effekt og kommer derfor til å kutte litt ned fremover. Men husk at det er viktig med nok proteiner når man trener så mye. Prøv å innføre litt mer proteiner i kostholdet så kanskje det også hjelper litt.

 

hei

jeg sliter også som deg med å gå ned. har hatt en uke der jeg gikk ned 1.2 kg , de andre ukene har jeg enten gått ned 200g eller nå sist uke gått opp 300g. jeg trener også mellom 10-14 trimpoeng. men det jeg har gjort er å måle meg . å sist uke gikk jeg ned mange cm :mellow: så ikke mist motet...

du klarer dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp!!

Jeg skal ned ca 15 kg. Har fått meny 2 (1600 kcal).

Jeg prøver å spise variert, og får i meg 1600 kcal hver dag. Drikker over 2 liter vann om dagen og har et snitt på 12-14 trimpoeng hver uke. Likevel går jeg ikke ned mer enn 300 gram i uka... har holdt på sånn i over 4 uker nå... Hva er det jeg gjør galt??

Har forresten lactose intoleranse, så må vere forsiktig med melkeinntaket.. men prøver å få i meg litt.. tar heller ikke vitaminer... kan det vere avgjørende?? Ver så snill hjelp meg noen!!

 

Hei!

Jeg kan komme med et råd som kanskje ikke er bra, men som jeg vet fungerer...

Jeg vet at du skal ha i deg 1600 kcal, men om du varierer litt innad i uken - dvs. 1 dag med 800kcal, neste med 1200 og siste med 1600. Det dreier seg bare om en uke, men det kan hende at stoffskiftet har satt seg litt. Rådet kom fra en endokrinisk lege, og han burde jo vite hva han snakket om:-).

Jeg personlig fikk rådet om 400/1000/1600 kcal ,- men det virker litt ekstremt, allikevel - det er ikke snakk om lang tid da - KUN 1 UKE. Og jeg husker at det fungerte på meg. Jeg mener, om alt motet forlater en stakkars sjel kan man jo prøve. Allikevel tror jeg personlig at du kanskje er inne i et platåskifte, og at kroppen tviholder på det den kan. Om du er flink og holder deg til planen din vil du helt sikkert gå ned etterhvert! Lykke til, og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp!!

Jeg skal ned ca 15 kg. Har fått meny 2 (1600 kcal).

Jeg prøver å spise variert, og får i meg 1600 kcal hver dag. Drikker over 2 liter vann om dagen og har et snitt på 12-14 trimpoeng hver uke. Likevel går jeg ikke ned mer enn 300 gram i uka... har holdt på sånn i over 4 uker nå... Hva er det jeg gjør galt??

Har forresten lactose intoleranse, så må vere forsiktig med melkeinntaket.. men prøver å få i meg litt.. tar heller ikke vitaminer... kan det vere avgjørende?? Ver så snill hjelp meg noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... er i samme gruppe. 1600 kalorier pr dag. har 9 trimmpoeng pr veke. gjekk ned 1,3 kg fyrste veke. 0.7 kg neste veke. etter det har vekta stått stille ( 2 veker). dette er veldig frusterande. med eg brukar målbandet fast ein gong i veka, måla går ned å det hjelper meg:) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...