Gå til innhold

Jeg prøver igjen - men kan du gjøre det sammen med meg?


Gjest Nanangel

Anbefalte innlegg

Hei!

Vekten har krøpet oppover og oppover det siste halvannet året, men nå er det slutt! Kunne du tenke deg å hjelpe meg på vei? Så kanskje jeg kan hjelpe deg? Litt inspirerende ord - nettkaffe, eller bare et "hei"?

Om du vil, blir jeg glad "smiler med øyne og munn"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg melder meg frivillig til å være din "bøddel" ;)

Selv går jeg på kurs, men når det er over trenger jeg en bøddel selv, så da får du passe på meg! Min startvekt var 89,9 kilo, og så langt har jeg gått ned 9,5. Nå veier jeg 80,3 kilo, men målet er ca. 68, så jeg har ca 12 kilo ++ igjen!

 

Har du satt deg en fast veiedag? Jeg har veiedag om torsdagen, så da rapporterer jeg resultatet! Gleder meg til å følge deg videre! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg melder meg frivillig til å være din "bøddel" ;)

Selv går jeg på kurs, men når det er over trenger jeg en bøddel selv, så da får du passe på meg! Min startvekt var 89,9 kilo, og så langt har jeg gått ned 9,5. Nå veier jeg 80,3 kilo, men målet er ca. 68, så jeg har ca 12 kilo ++ igjen!

 

Har du satt deg en fast veiedag? Jeg har veiedag om torsdagen, så da rapporterer jeg resultatet! Gleder meg til å følge deg videre! Stå på :)

 

Hei!

Og TUUUUUSEN takk!

Jeg skal med glede passe på deg når du er ferdig på kurs. Kjempefint at vi har forskjellig veiedag - da kan vi motivere i mellom med den andres vekttap! Jeg har mandager.

Så flink du har vært i henhold til vekttapet, tror du kommer til å klare dette helt fint:-)

Men du kommer til å bli ferdig lenge før meg, jeg har jo 21 kilo igjen...

Allikevel, tusen takk for at du vil være min slanke venn(eller slankevenn foreløpig :D )

Klem og takk fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er nå ikke sikkert at jeg blir ferdig så mye før deg! Det går litt opp og ned med meg ;)

 

I dag ble det bursdagsfeiring/avskjedsfest for en venninne som skal dra til Nepal, så jeg måtte droppe kurset. Så da har jeg dessverre ikke noe nytt tall å rapportere før om en uke!

Men det blir spennende å se hvordan det går med deg på mandag!

Stå på i helgen, så går det nok strålende!

 

Jeg skal på hyttetur i helgen, så der dukker det nok opp et par utfordringer! Satser på at det går greit allikevel.

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Idag er det et sorgens kapittel - ikke et gram har jeg gått ned...

Og jeg som har vært superflink

Ikke noe tull, ikke noe annet enn det jeg skulle, har gått inn i denne munnen. Selv ikke på fødselsdagen min på lørdag spiste jeg noe som helst.

 

Jeg er så deppa at jeg vil hyle, hadde jeg visst dette hadde jeg gaflet i meg på bursdagen min.

 

Kanskje... :unsure:

Men , men , min venninne sier det er fordi jeg gikk ned fire kilo forrige uke...

Håper det går bedre med deg....

 

Vi snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gikk ned 4 kilo forrige uke, så er jo det helt fantastisk! :) Om vekten står stille denne uken, så må du bare fortsette, så er jeg helt sikker på at du går ned neste uke!

Dessuten er det ofte at det er de ukene vekten står stille at man går inn mest i cm, så det er lurt å måle seg jevnlig.

Imponerende at du klarte å motstå alle fristelser, selv på bursdagen din! Det har ikke jeg viljestyrke nok til ;)

 

Jeg var som sagt ikke på kurs på torsdag, så da blir det ikke veiing før torsdag som kommer. Men hytteturen i helgen ble rimelig kaloriholdig, og jeg sliter litt med å komme tilbake i rett spor. Sliter egentlig litt med viljen om dagen. Jeg vil gå ned, men jeg vil det ikke nok til at jeg klarer å motstå fristelser! Men jeg må bare ta meg sammen, for nå går ukene fort frem mot våren!

 

Fortsett sånn som du har gjort denne uken, så gir det garantert resultater neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Joda - jeg er glad for de fire kiloene i forrige uke, men...

Det er såååå innmari demotiverende..

Men jeg ser ikke noe på livviddemålene heller - muligens fordi jeg holdt litt inn på første måling, hehe...

Det var forresten ikke lett å holde seg på fødselsdagen min, men det var den dagen jeg spiste minst av alle dagene, rett og slett for å klare å holde meg.

Du får prøve å vurdere etter beste evne hva som er viktigst akkurat nå - slanking eller å vente litt. Jeg synes det kan være greit med et bitteliten pause oppi alt kjøret, men siden jeg akkurat har begynt, tror jeg at jeg skal drøye litt. Jeg har en avtale med datteren min på 21 at vi skal ta en stabiliseringperiode fra rundt 17/5 til begynnelsen av juni - rett og slett for å unne oss litt i slanke"helvete"(som det er for oss)

 

Men jeg må begynne å se på dette som en livstilsendring, og ikke en diett... :rolleyes:

 

Lykke til videre, jeg tenker på deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei på deg!

Joda - jeg er glad for de fire kiloene i forrige uke, men...

Det er såååå innmari demotiverende..

Men jeg ser ikke noe på livviddemålene heller - muligens fordi jeg holdt litt inn på første måling, hehe...

 

Hei, vil bare si det med de cm vs kg.. Det henger ikke alltid på greip! Heller sjeldent :P Det er hvertfal min erfaring ;)

 

Det som er viktig er jo å bare fortsette :) Det er lett å tenke "hva er vitsen?" hvis man ikke ser noe på hverken cm eller kg?????? Jo, tenk da, om du ikke hadde vært så flink.. Hva hadde da skjedd tror du? For de fleste av oss kan det være ganske så vanskelig, for vi skal jo ikke bare "plutselig" ned i vekt, vi skal tross alt snu enoppovertrend til en nedover trend ;)

 

Så stillstand kan kan sees på som 0,0 nedgang, 0,0 oppgang, eller litt fantasifult minus 0,5 (eller et annet tall) oppgang ;) Litt som om glasset er halv-tomt, eller halv-fullt :D

 

Dette vel og merke når man vet man har gjort ting riktig! Som unnskyldning er den jo døden :P Men det funker fint som motivasjon for meg :)

 

Lykke til til dere begge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på kurs og vekten visste pluss 0,4 kilo! Men nå har jeg egentlig hatt en pause de siste to ukene, så nå er jeg motivert igjen! Satser på en knalluke denne uken, siden det er siste uken av kurset jeg går på! Mangler bare 0,9 kilo for å få 10 kilos merket, så det hadde vært kjekt å klare det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på kurs og vekten visste pluss 0,4 kilo! Men nå har jeg egentlig hatt en pause de siste to ukene, så nå er jeg motivert igjen! Satser på en knalluke denne uken, siden det er siste uken av kurset jeg går på! Mangler bare 0,9 kilo for å få 10 kilos merket, så det hadde vært kjekt å klare det:)

 

Det klarer du! Bare vent og se:-) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

Idag var vekten på 87,3, og en nedgang på 0,4 er jo ikke helt å forkaste. Jeg vandrer videre på min lange vandring, og gleder meg over at jeg denne gang ikke bare skal klare det, men at jeg også skal glede meg underveis på reisen

Lykke til, og ha en fin uke videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...