Gjest Pinguvirana Skrevet Februar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2012 Jeg blir ikke helt klok på dette med melk og frukt. Er på meny 2 og skal da ha 220 til frokost, men teller jeg da juice eller melk inn i disse kcal? Ser at måltidene fort blir over 300 når jeg drikker juice sammen med frokosten... Klarer å holde dagsmålene, ligger tidvis litt under men det går stort sett bra. Men skal frokost være inkl drikke og så kommer juice som et evt mellommåltid? Hva da med frokostblanfing? Bør jeg da spise tilsvarende 220 av blanding og legge melk i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Minto Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg blir ikke helt klok på dette med melk og frukt. Er på meny 2 og skal da ha 220 til frokost, men teller jeg da juice eller melk inn i disse kcal? Ser at måltidene fort blir over 300 når jeg drikker juice sammen med frokosten... Klarer å holde dagsmålene, ligger tidvis litt under men det går stort sett bra. Men skal frokost være inkl drikke og så kommer juice som et evt mellommåltid? Hva da med frokostblanfing? Bør jeg da spise tilsvarende 220 av blanding og legge melk i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Minto Skrevet Februar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2012 Blir bare tull med svaringen min i dag, visst... Melk og frukt kommer i tillegg til de 220 til frokost, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar