Gå til innhold

skjemmes over meg selv, og føler meg som en taper


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Kan jeg spørre dere alle om et råd? håper noen vil svare meg selv om dette blir teit og jeg skjemmes.

 

jeg har sid 2008 gått ned fra 98 kg til nå 70,6. gikk opp 20 kg i 2007 pga antidepressiver. gikk opp bare vann.

 

har hatt foreldre som klaget på vekta mi i 5 år så flyttetb til vestfold for å komme meg unna.

Psyken er fremdeles ikke på topp og i 2010 ble jeg kjent med verdens beste fyr.

 

det var noe mellom oss en stund, vi var ikke et par, men nesten, men så ødela jeg alt pga psyken min.

 

Vi var til barcelona sammen for 1 år siden og den turen var både opp og ned.

jeg visste jeg sku få penger til å dra på tur i julegave av foreldra mine julen som var nå, men han var usikekr på om det var lurt å dra på tur sammen.

 

for 2 uker siden ringte hna og sa at han måtte bestille fly og hotell pga han skulle på kurs til london i slutten av februar og han sa: du skal vel være med du og?

 

jeg ble helt paff da, men saken er den at nå har vi bestilt tur, han drar mandag 27 februar pga kurset som da varer til fredag. jeg drar torsdagen og får da halve torsdag , halve fredag, hele lørdag med han før vi drar hjem søndag.

 

han skrev på facebook i går på chatten at han føler det som naturlig å bo på samme rom sammen så har ingenting med at det er billigere å ha et rom.

 

men jeg kjenner jeg er nervøs, jeg blir bare me rog mer glad i han for hver dag som går og i morgen får han 10 hvite roser på døren fra meg pga ha blir 35 i morgen, fredag skal jeg invitere han med ut på middag. han får bursdagsgave av meg i london som er et album med alt vi har opplevd sammen.

 

men jeg føler han skjemmes over hvordan jeg ser ut, han er slank og verdens nydeligste i mine øyne.

 

jeg skrev på chatten til han i går at han ikek måtte bekymre seg for at jeg er syk og da skrev han: selvfølgelig er jeg det søta:)

 

jeg startet på kurs 11 januar, første uken gikk jeg ned bare 200 gram, men kursveilederen sa at det var nok pga kroppen måtte venne seg til mat for jeg spiste nesten ingenting før jeg startet på kurset.

 

andre uken gikk jeg ned 900 gram, 3 uken gikk jeg ned 500 gram, 4 uken 700 gram.

 

men ikke fått trent den tiden jeg har gått på kurs nå pga mye som har skjedd i livet mitt så ikke hatt energi, men er aktiv hver dag pga praksis i barnehage.

 

jeg er så redd jeg har gått opp når jeg skal på kurs i morgen. ikke skeiet ut noe siste uken, men selvsagt ingen trening pga influensa.

 

skjemmes sånn over meg selv, føler meg tafatt.

 

er så nervøs for londonturen, redd jeg bare ødelegger alt.

 

dette ble et teit innlegg, men håper noen kanskje har noen synspunkter til meg, jeg vurderer å ikek dra på kurset i morgen, mangler liksom 2,6 kg før 29 februar som er siste kurskveld og jeg vil så gjerne klare det for da hadde jeg tilsammen gått ned 30 kg til turen 1-4 mars

 

ønsker alle en herlig valentins dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Hei!

 

Du må virkelig ikke skjemmes over deg selv, du har da virkelig stått på og gått ned masse. Og det er sterkt av deg!

 

Når det gjelder han, så er det litt vanskelig å si siden jeg ikke vet så mye, men virker da som han bryr seg om deg. Vi jenter har det med å ofte tenke at vi ikke er like bra som den og den fyren, men det er som regel helt feil. Jeg var selv i et forhold der jeg trodde jeg var såå heldig fordi jeg syntes han var så kjekk, men han tråkket på meg psykisk. Har i ettertid funnet ut at han var den heldige, og heldigvis kom jeg meg ut av det forholdet.

 

Prøv å ikke tenk så mye og overanalyser alt, slik som vi jenter ofte gjør, men vær deg selv med han, og om dere passer sammen når du er deg selv, så går det nok av seg selv.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen takk for svar, har liksom hatt det sånn nå i 1,5 år, det er like lenge m jeg har kjent han og d er jeg som har ødelagt alt med den dårlige selvtilliten min. han vil på tur med meg, men tar lite kontakt for tiden og det gjør så utrolig vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har hatt flott nedgang, jeg! Og vil han ha Deg, så tar han deg, ikke bare med ekstra kilo, men med dårlig selvtillit også. Kanskje det hjelper å se på tiden du har med ham som en bonus i livet ditt, og slik klarer å sette pris på det, framfor å se på det som noe du står i fare for å ødelegge eller miste? Jeg forstår dog hva du sier. Frykt er en veldig naturlig ting, men det går helt fint an å være redd og samtidig ikke la det styre avgjørelsene dine. Det er bare ekstra vanskelig.

 

Jeg håper du får en flott tur og at dere koser dere sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Mulig Londonturen blir det siste vi opplever sammen. jeg har sagt at vennskapet vårt er over når han får seg dame. da klarer jeg ikke mer.

 

men denne uken har jeg gjort positive ting for meg selv, jeg klippet meg, nappet og farget brynene mine og til frisøren, så kjenner meg mer tilfreda med meg selv akkurat nå.

 

bare gruer meg til veiingen i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Mulig Londonturen blir det siste vi opplever sammen. jeg har sagt at vennskapet vårt er over når han får seg dame. da klarer jeg ikke mer.

 

men denne uken har jeg gjort positive ting for meg selv, jeg klippet meg, nappet og farget brynene mine og til frisøren, så kjenner meg mer tilfreda med meg selv akkurat nå.

 

bare gruer meg til veiingen i dag

 

 

Men kjære deg! Ser du ikke at det er deg han vil ha som dame, får han den damen han vil ha så er det deg. :D

Slå ihjel de dumme tankene dine, du har ikke noe igjen for de likevel. Tenk på de kg du har gått ned, vær stolt av dem!!! Ikke sett så store krav til deg, ingen andre som gjør det. ;) Du har pyntet deg, og dulla med deg selv. KJEMPE BRA! Fortsett slik. Pynt deg litt hver dag, flyttt ut av eventuelle slitte joggebukser og utvaskede t-skjorter. Kjøp deg noen klær du føler deg vel i, mye fint på salg så du kan handle med god samvittighet.

Reis til London og kos deg!!! Og er du flink med maten på turen og så skal du se at det vises når du kommer hjem. ;) Dele rom i London? Går så fint så, kjøp deg en god pysj så er det problemet løst. Ta et steg av gangen. :) Igjen: IKKE SETT STORE KRAV TIL DEG SELV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...