Gå til innhold

Endelig motivert !!!


Gjest 2H

Anbefalte innlegg

En gang var var 52 kg og i 20 årene, men det er lenge siden det... Nå er jeg i beg. av 50 årene og er en frodig (fet)dame på 109 kg. Jeg har jo både sett det og kjent det på kroppen, men synes det har vært vanskelig og erkjent det.

For 9,5 år siden fikk jeg brystkreft og gikk gjennom både cellegift og stråling. :( Gikk ikke ned ett eneste gram! For leger og andre var jo det positivt, men jeg innså da; at jeg er veldig flink til å "fylle" meg opp.

I sommer fikk jeg en blodpropp i hjernen! Jeg var utrolig heldig, for jeg er helt restituert! :) Men, så var det de altfor mange kiloene da... denne gangen var legen klar og tydelig; DU ER FOR OVERVEKTIG OG DU MÅ NED I VEKT!!!! Aldri har noen sagt det til meg før, og hva skjedde - jeg har gått opp 6 kg siden da. Har tenkt det mange ganger; at det går an når du har fått livet i gave 2 ganger, men jeg ble mitt eget offer og trøstespiste.

Nå har jeg startet på kurs :D og jeg gleder meg til å se resultater, de er det jeg som skal stå for!Denne gangen skal jeg klare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Dette var ikke noe koselig å lese. Men så kjempebra at du er frisk nå! Du er sterk!

Og som du sier, du har fått livet i gave to ganger. Dette blir DITT år skal du se :)

Masse lykke til! Dette skal du klare.

Bra du går på kurs, "lettere sammen" ;) Jeg har gått ned 3,3kg siden 11januar! så hvis jeg klarer dette, så kan du også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...