Gå til innhold

er det umulig med 2,3 kg ned på 2 uker? noen råd?


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei, ja i dag er jeg frustrert, dro og veide meg på kurset, var dønnsikker på at jeg hadde gått opp da jeg har ligget syk siden fredag med feber osv, men hadde gått ned 0,3 da.

 

men jeg vil så gjerne veie 68 kg 29 februar for da har jeg akkurat gått ned 30 kg siden 2008.

 

drikker ikke så mye vann så der er vel en ting jeg kan gjøre noe med, og bare fått trent 2 ganger på 5 uker, kan jeg gå ned rundt 1 kg til neste onsdag om jeg begynner få i meg 2 liter vann om dagen og hvis jeg trener i morgen, lørdag, søndag og mandag og tirsdag?

 

trenger sårt noen råd nå,

 

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå veier jeg en del mer enn deg, men så har jeg gått ned minimum 1 kg i uken siden start. Har faktisk gått ned over 2 kg i uken noen ganger også. Det jeg gjør er å drikke mangfoldige liter vann hver eneste dag, ligger på 1600 kcal, passer på å få i meg nok fett(fet fisk og meieriprodukter) og kutter litt ned på karbs, drikker tran og har 20-40 TP i uken. Spiser meg opp mot 1000-1200 kcal FØR trening og 200-400 kcal etter trening også 200 kcal til kvelds.

 

Hva trener du når du er på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

så du mener det gjør en forskjell om jeg begynenr å ha i meg 2 liter vann om dagen?

 

jeg trener spinning og indoor walking, men bare fått trent 2 ganger på 5 uker pga vært mye syk, og mange møter i barnehagen.

 

Tusen takk for råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i hvert fall på toalettet minst 1 gang for dagen :P Det begynte jeg med etter at jeg økte vanninntaket(går på do og tisser 1000 ganger for dagen, men det får nå så være :P). Du kan jo i hvert fall prøve. Trener du ikke styrke? :) Husk å ikke slite deg ut. Jeg går turer også i motbakke og trener HARD styrke 2-3 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

har satt meg opp en 3-splitt selv som jeg tenkte begynne med nå i helga, hvis jeg bare har gått ned 300 gram neste onsdag og så setter jeg meg ned og gråter, te funker veldig vanndrivende på meg da. men jeg er flink til å veie meg på vekta hver dag, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...