Gå til innhold

Spis mere mat!!!


Gjest 2H

Anbefalte innlegg

Har gått på kurs i 1,5 uke nå. Etter første veiing hadde jeg gått ned 1,5 kg!! :D Jeg var både overrasket og glad. Synes jeg hadde spist nok og gått mere tur enn jeg pleier. På fest hadde jeg også vært. :P

Men, så skulle vi beregne inntaket da! Jeg kom i Meny 3 - og det er mye mat - mye ordentlig mat - og det er jeg ikke vant til. :unsure:

Tør ikke gå på vekten hjemme nå, føler at jeg spiser alt for mye...

Så var det trimmen også - mere trim og mere mat - mye av alt på en gang. :huh:

Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott start! :-)

Jeg starter på kurs i morgen og har ikke noen erfaring til å svare deg enda...

 

 

Har gått på kurs i 1,5 uke nå. Etter første veiing hadde jeg gått ned 1,5 kg!! :D Jeg var både overrasket og glad. Synes jeg hadde spist nok og gått mere tur enn jeg pleier. På fest hadde jeg også vært. :P

Men, så skulle vi beregne inntaket da! Jeg kom i Meny 3 - og det er mye mat - mye ordentlig mat - og det er jeg ikke vant til. :unsure:

Tør ikke gå på vekten hjemme nå, føler at jeg spiser alt for mye...

Så var det trimmen også - mere trim og mere mat - mye av alt på en gang. :huh:

Noen som har vært der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på kurs i 1,5 uke nå. Etter første veiing hadde jeg gått ned 1,5 kg!! :D Jeg var både overrasket og glad. Synes jeg hadde spist nok og gått mere tur enn jeg pleier. På fest hadde jeg også vært. :P

Men, så skulle vi beregne inntaket da! Jeg kom i Meny 3 - og det er mye mat - mye ordentlig mat - og det er jeg ikke vant til. :unsure:

Tør ikke gå på vekten hjemme nå, føler at jeg spiser alt for mye...

Så var det trimmen også - mere trim og mere mat - mye av alt på en gang. :huh:

Noen som har vært der?

 

Ja, jeg har gått på kurs i 6 uker nå, og har gått på kurs tidligere også. Min erfaring er at jeg føler at jeg spiser mer mens jeg er på kurs, siden jeg velger de rette alternativene, og dermed kan spise mye! I "dårlige" perioder får det fort inn både sjokolade og andre usunnheter som sprenger kcalori-skalaen. Til middag, så forsyner jeg meg en gang med alt jeg skal ha. Tidligere kunne jeg forsøyne meg både to og tre ganger, uten å tenkte så mye over det. Om alt dette hadde ligget på tallerkenen på en gang, så ville det sett enormt ut, vil jeg tro.

 

I tillegg er det fokuset man ofte har i en reduksjonsperiode; Vi følger med på alt vi spiser, og er bevisste. For min del gjør dette at det føles som om jeg spiser nesten hele tiden. Og jeg spiser faktisk hver 3-4 time nå, noe jeg aldri gjorde før. -Dermed blir jeg aldri så sulten at jeg har behov for å spise uten å tenkte.

 

Jeg spiser forresten også meny 3, og har gått ned hver eneste kurs-dag. Noen ganger mye mindre enn andre, men slik er det bare.. Det går i rykk og napp..

 

Lykke til, og spis med god samvittighet! Kostholdet er gjennomtenkt, og det fungerer for de aller aller fleste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inni min siste kursuke nå, på mitt første kurs. Ja det er myye mat å spise så lenge man velger de rette tingene. Jeg spiser hver 3-4 time, og greier å holde blodsukkeret ganske stabilt. De dagene jeg har vært mindre flink er det fort gjort å bruke litt for mange kalorier på en sjokolade eller et pizzastykke, som egentlig ikke gir noen metthet.. Jeg har blitt flinkere i de situasjonene å velge mat som holder meg lengre mett, ellers blir det bare ekstra kalorier:-) jeg følte de første 3 ukene at d var mye mat, men så kunne jeg noen dager føle det var lite etterhvert. Til siste veiing på mandag tegner jeg med å ha gått ned totalt ca. 10 kilo på dette kurset. Og jeg fortsetter på nytt kurs uten opphold:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...