Gjest fruaistua Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Hvorfor blir denne registert som Nei-mat i dagboka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bella11 Skrevet Februar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 Hvorfor blir denne registert som Nei-mat i dagboka? Det kan muligens vere at den inneheldt mykje sukker..?? Sjekk det ut Eg brukar som regel skyr skogsbær/vanilje som mellommåltid... (ca 100 kcal og kunstig søta), men metter godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest engeljenta28 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 mye sukker i den, mye karbo, men prøv den skyr frukt mango, jeg elsker den og den er ikke nei-mat:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fruaistua Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Trodde da ikke den inneholdt så mye sukker jeg. Synes jo den godt kunne vært Litt og ikke Nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar