Gå til innhold

Kjenner du deg igjen? Bli med på denne tården da vel!


Gjest spliffi

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Er du mellom 30-50 år? Veier rundt 70-80 kilo kanskje?

Bli med på veie-rapportering her inne hver mandag da vel!

 

Jeg starter en ny tråd, da en av de jeg hang meg på ble så full av folk at det ble for upersonlig. Man må føle at den du skriver med passer på deg og motiverer deg som person! Da tror jeg det vil gå lettere! ;)

Er 39 år, 168 høy og vekta er i dag 74,5

Delmål er 70 og øøøøønsket mål er 65. :rolleyes: Men det er nok langt fram i tid, om jeg i det hele tatt klarer det.

Gikk GR-kurs for et par år siden, da jeg måtte kvitte meg med kiloene som fulgte med det å være gravid der jeg spiste alt jeg kom over av galskap..haha... klassisk! Gikk vel opp 25 kilo.. :angry:

 

På GR-kurset gikk jeg ned 9 kilo, og klarte selv å gå ned ytterligere 6. Da lå jeg på 70 kilo... men så kom sommeren og motivasjonen ble borte, så 5 av dem har altså sneket seg på igjen.

Jeg får ikke trent så mye, da jeg har ei datter på 2 år og kan ikke trene så ofte som jeg skulle ønsket. Gubben skal jo også få lov til å trene, så jeg har to dager i uka å gjøre det på. Trener Zumba og step på mandager, og ambisjonen er en skitur på onsdager... B)

 

Har en stillesittende jobb og tenkt at jeg legger meg på midt imellom meny 1 og 2.

 

Jeg er en som elsker å fråtse! Det er mitt største problem: spiser fort og mye,- og eeeeeeelsker å tygge på noe på kvelden foran tvèn. Har registrert salat og gulrøtter her inne, og funnet ut at jammen meg blir det kalorier av det også... Så her blir det ikke`no fråtsing nei! :P

 

Ha en fin dag alle sammen! Håper flere henger seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jippi...dette går riktige veien! Ned 1,1 forrige uke!

 

Ingen som har hengt seg på denne nye tråden ser jeg... det er vel for mange å velge imellom <_<

Jeg får bruke den som en slags dagbok for meg selv iallefall, så får vi se om det er noen av dere som blir med på en prat på veien her inne!

 

Denne uka har jeg vært veldig slapp og kraftløs syns jeg. Mulig det har vært litt lite vitaminer og mineraler i kroppen? Jeg husker jeg av og til hadde den følelsen da jeg gikk på kurs også, så det stemmer nok litt. Men nå har jeg gått ned 4 kilo siden på 6 uker, så da får jeg jammen tåle noen slappe dager! :P Har jo hatt to treningsdager som vanlig alikevel.

 

Er så glad for at jeg har funnet ut hva jeg kan kose meg med i helgene og regne inn i kaloriforbruket mitt uten å føle at jeg går glipp av noe mat:

Lett is og kokosboller!! :D Gleder meg allerede til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Jippi...dette går riktige veien! Ned 1,1 forrige uke!

 

Ingen som har hengt seg på denne nye tråden ser jeg... det er vel for mange å velge imellom <_<

Jeg får bruke den som en slags dagbok for meg selv iallefall, så får vi se om det er noen av dere som blir med på en prat på veien her inne!

 

Denne uka har jeg vært veldig slapp og kraftløs syns jeg. Mulig det har vært litt lite vitaminer og mineraler i kroppen? Jeg husker jeg av og til hadde den følelsen da jeg gikk på kurs også, så det stemmer nok litt. Men nå har jeg gått ned 4 kilo siden på 6 uker, så da får jeg jammen tåle noen slappe dager! :P Har jo hatt to treningsdager som vanlig alikevel.

 

Er så glad for at jeg har funnet ut hva jeg kan kose meg med i helgene og regne inn i kaloriforbruket mitt uten å føle at jeg går glipp av noe mat:

Lett is og kokosboller!! :D Gleder meg allerede til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...