Gå til innhold

Ned mellom 5 og 10 kg


Gjest xstinex

Anbefalte innlegg

Hei Hei folkens ^^

 

Vel jeg har de siste årene gått kraftig ned i vekt og klarte i sommer endelig å nå målet mitt.. hurra ned over 40 kg ^^, men har hatt en vanskelig høst og vinter og svevd mellom gode og vonde vaner igjen... litt for mange kg har sneket seg innpå meg igjen noe som skaper en ond sirkel...

Jeg er derfor klar til å ta kontroll over hverdagen min igjen, desverre befinner jeg meg i noen uker der legen har sagt jeg ikke får trene tungt så eneste jeg kan bedrive er lett gange ^^,

Jeg får vel slenge meg over strengt matinntak og være i den bevegelsen jeg kan være.

 

Poenget mitt her er at jeg lurer på om noen er giret på å være med på denne prosessen?

Jeg vil gjerne klare å miste disse ekstra unødvendige kg før sommeren kommer, men sliter med at jeg for tiden går inn i mørke overspisingsperioder... trenger derfor noen som vil være med og støtte med motivasjon og jeg kan støtte tilbake med det som trengs ^^,

 

Jeg er forresten snart 22 - 173 høy og veier nå noe mellom 72 og 80 tenker jeg.. meeen tørr ikke gå på vekten... tror jeg skal drøye det litt og heller fokusere på å få inn de gode vanene igjen først ^^,

Målet er på sikt på komme meg til 65/68 men først vil jeg til 70 :)

Så er mine vektmål delt :) kanskje noen kjenner seg igjen ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...