Gå til innhold

5 kg før påske


Gjest Josefine67

Anbefalte innlegg

Gjest Josefine67

Har gått på Grete Roede en tid nå, og gått ned jamt og trutt. Den siste uka har gått veldig tregt, så nå trenger jeg litt drahjelp.

 

Litt konkuranse er alltid motiverende. Noen som ønsker å slenge seg på?

 

5 kg skal kanskje holde hardt, men da har vi et mål å strekke oss ut etter, så får vi se hvem som blir nærmest når påska gjør sitt inntrede :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på Grete Roede en tid nå, og gått ned jamt og trutt. Den siste uka har gått veldig tregt, så nå trenger jeg litt drahjelp.

 

Litt konkuranse er alltid motiverende. Noen som ønsker å slenge seg på?

 

5 kg skal kanskje holde hardt, men da har vi et mål å strekke oss ut etter, så får vi se hvem som blir nærmest når påska gjør sitt inntrede :rolleyes:

 

Jeg blir med :D reger startvekta etter kurset i kveld.... :) nå har jeg forsøkt å rocke i nesten en halvtime... jeg er DRITSLITEN, men har ikke fått til mer en kanskje 4 sek sammenhegende.... PUUUH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine67

Jeg blir med :D reger startvekta etter kurset i kveld.... :) nå har jeg forsøkt å rocke i nesten en halvtime... jeg er DRITSLITEN, men har ikke fått til mer en kanskje 4 sek sammenhegende.... PUUUH!!!

 

Flotter's B) Da er det bare å krumme nakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotter's B) Da er det bare å krumme nakken

1 time og 15 min rask tur i "påskesolen" idag, og en appelsin på trappa etterpå....dette er jo en forsmak på påsken! Jeg har egentlig et mål om minus 6,8kg før 19 april...så det blir ingen påskemarsipan på meg i år gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen påskemarsipan på meg heller B) "Stram opp" står på programmet i dag. Lykke til med både "rokking" og annen trening

Rockingen går det heller dårlig med.....men idag er det spinningmarathon....2 timer....puuuhhhh!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine67

Stram opp gikk mye bedre i dag, en sist. Ikke støl i etterkant :) Ble ikke noe trimm i går, men i dag har jeg trena styrke. Vektnåla begynner å peke den rette veien, så jeg tror jeg kan vise til resultater ved neste veiing :) Ønsker deg en god helg superida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stram opp gikk mye bedre i dag, en sist. Ikke støl i etterkant :) Ble ikke noe trimm i går, men i dag har jeg trena styrke. Vektnåla begynner å peke den rette veien, så jeg tror jeg kan vise til resultater ved neste veiing :) Ønsker deg en god helg superida :)

GOOOD helg til deg også!! Og god tur til Vinstra :) her ble det en times rask gåtur idag, og nok et forsøk på å "rock the world" hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine67

Hmmm......ligger litt tynt ann til å klare 5 kg før påske.

Har 3 1/5 kg igjen på 2 og en halv uke........ Men jo flere kg før påske, jo bedre. Her skal ikke fokus mistes :)

Bretter opp ermene B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...