Gjest jokke86 Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Hei Jeg er ny her og har begynnt å registrere maten jeg spiser. Men lurer på hva alle symbolene betyr.. F.eks. L, <3, J, N, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marley Skrevet Februar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2012 Hei Jeg er ny her og har begynnt å registrere maten jeg spiser. Men lurer på hva alle symbolene betyr.. F.eks. L, <3, J, N, etc. L = Litt-mat, mesteparten av det vi spiser er Litt-mat. ♥ = Mat med sunne fettsyrer. Ikke noe man skal fråtse i, men man bør allikevel få i seg litt sunt fett. Man bør få 2 hjerter pr dag. J = Ja-mat, stort sett alle grønnsaker er Ja-mat, med unntak av f.eks avokado, men den har til gjengjeld sunne fettsyrer. Ja-mat kan man stort sett spise så mye man vil av. N = Nei-mat. Dette er mat man skal spise minimalt av. Inneholder mye sukker, og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jokke86 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 L = Litt-mat, mesteparten av det vi spiser er Litt-mat. ♥ = Mat med sunne fettsyrer. Ikke noe man skal fråtse i, men man bør allikevel få i seg litt sunt fett. Man bør få 2 hjerter pr dag. J = Ja-mat, stort sett alle grønnsaker er Ja-mat, med unntak av f.eks avokado, men den har til gjengjeld sunne fettsyrer. Ja-mat kan man stort sett spise så mye man vil av. N = Nei-mat. Dette er mat man skal spise minimalt av. Inneholder mye sukker, og slikt. takker for svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar