Gå til innhold

Ned 3-5kg. HELP ME! :)


Gjest maskin123

Anbefalte innlegg

Gjest maskin123

Hei!

 

Jeg er en gutt på 17 år som har klart å gå ned 25kg før. Nå har jeg relativ flat mage, men tror jeg har rundt 5kg fett igjen før "six-packen" vises fram :)!

 

Siden nyttår har jeg trent 5 ganger i uken og spist sunt tror jeg. På lørdag og søndag spiser jeg veldig mye godis tror jeg.. :( men nå har jeg kuttet ut til 1 gang i uken(lørdag).

 

Jeg trener intervaller og kardio og styrke.

 

Det jeg spiser normalt er:

 

Frokost 7.30: havregryn eller frokostblanding (fullkorn) eller med sjokolade:p

 

Lunsj på skolen 11:00: 1 brødskive med ost + kalkunpålegg/skinke + bladsalat + paprika + agurk.

 

Når jeg kommer hjem klokka 15:00: frokostblanding igjen eller yoghurt + banan

 

mellommåltid: 2 epler

 

Middag 17:00 eller 18:00: må spise det mamma lager :P spiser 1 porsjon (lasagne, spinat, laks, kylling, ris, poteter varierer. men spiser gjerne ris sammen med kjøtt eller kylling. + masse salat ved siden av)

 

Etter det drar jeg på trening i 2-3 timer. Kommer hjem klokka 9-10 og drikker grønnte med 1 brunsukkerbit og et eple..

 

Drikker også mye vann i tillegg + at brødet jeg spiser er grovt.

Spiser jeg for mye? Trener jeg for lite?

 

Hva er grunnen til at jeg ikke har klart å slanke meg?

 

Jeg tror det er helgen som har skylda men vil gjerne høre hva dere synes. Også vil jeg si at fra fredag-lørdag går jeg bort til skapet og spiser sjokolade/potetgull. tar litt og litt og det føles ut som om jeg ikke spiser noe som helst så jeg blir litt stolt, men når jeg tenker meg om, spiser jeg ganske mye!

 

trenger hjelp :( og hvor lang tid tar det å slanke seg 5kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...