Gå til innhold

Julibrud 2012


Gjest elisa28
 Share

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier vel alt:) jeg gifter meg i slutten av Juli og brudekjolen er kjøpt og bestilt i 1 størelse for liten :P

Mitt mål er og klare og gå ned ihvertfall 10 kg :D

 

Jeg begynte min kamp mot kg mai 2010 og har til nå gått ned 20 kg. Nov 2010 ble jeg gravid og lillemann kom til verden i juli 2011.

Nå er det på tide og ta opp tråden igjen og klare og ta bort de siste kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tittelen sier vel alt:) jeg gifter meg i slutten av Juli og brudekjolen er kjøpt og bestilt i 1 størelse for liten :P

Mitt mål er og klare og gå ned ihvertfall 10 kg :D

 

Jeg begynte min kamp mot kg mai 2010 og har til nå gått ned 20 kg. Nov 2010 ble jeg gravid og lillemann kom til verden i juli 2011.

Nå er det på tide og ta opp tråden igjen og klare og ta bort de siste kg :D

 

Du har vært flink! Jeg slanker meg for å kjøpe en kjole som jeg skal slippe å slanke meg inn i. Jeg begynte i januar, skal ned totalt 12-13 kg, men har kommet et stykke på vei.

 

Lykke til! Stikker nok innom tråden din i blant =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest kriahel

Jeg gifter meg i august. Skal i første omgang ned omtrent 4 kg. Har veiedag i morgen, så da vil det vise seg hva jeg har å gjøre. Skal bestille kjole i slutten av mnd, og hadde håpet å få en "pangstart" og deretter noen justeringskilo frem mot bryllupet. Blir spennende å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisa28

takk:)

 

Motivasjonen er på topp en dag og neste helt på bånn :(

Men jeg får bare holde fokus. På søndag gikk jeg 7,6 km og i går gikk jeg en tur på 1 time. Litt over 7 trimmpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kriahel

Så bra! Jeg er ikke flink til å samle trimpoeng. Skal en tur på fjellet til uka, og da blir det å utnytte siste rest av snø med langrennski. Så håper å komme igang da. Har tidligere vært flink til å jogge samt trene styrke i studio, men etter sykdom har det ikke bare dabbet av, men blitt helt borte. Er ganske flink med maten nå. Spiser nok trolig litt for lite, så får justere etterhvert. Tar imot middagstips med stooor takk!

[

quote name=elisa28' timestamp='1331015224' post='361894]

takk:)

 

Motivasjonen er på topp en dag og neste helt på bånn :(

Men jeg får bare holde fokus. På søndag gikk jeg 7,6 km og i går gikk jeg en tur på 1 time. Litt over 7 trimmpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest elisa28

Utrolig fustrert........................ :angry:

Jeg trener spiser riktig, derikker vann og holder meg unna vafflene til svigermor. Men vekte er på + siden :( huff er så lei......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest kriahel

Skjønner det er frustrerende. Jeg har hatt en dårlig slankeperiode nå.. Allerede.. Men er tilbake for fullt nå. Hva pleier du spise om dagen? Så det var en stund siden du postet innlegget, men er problemet fortsatt der!? Kanskje du spiser for lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest smil_ende

Hei!

 

Er det noe liv her inne?

Jeg skal gifte meg i sommer og vil ned i hvertfall 5kg. Kjolen er kjøpt, men fikk panikk sist jeg prøvde den for da gikk ikke glidelåsen igjen!!!! Hjelp!

 

Så jeg trenger virkelig motivasjon! Jeg har også begynt på kurs, men det hadde vært fint å få litt oppmuntring her inne også :)

 

Jeg skal veie meg i morgen, så kommer med oppdatering da. Men egentlig er det cm rundt mage og bryst som teller for meg ;) Er forresten 174cm høy.

 

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei smil_ende :) Jeg er stadig innom å titter her.. Så jeg følger med på siden.. Og er du aktiv, er jeg også aktiv.. er så og si innom Grete Roede sine sider hver dag.. Følger en annen gruppe også, men er gjerne på to.. Tror vi har mer de samme målene for nedgang.. Og litt bryllupsplanlegging ved siden av er alltid oppmuntrende ;)

 

Jeg følger nok ikke en helt typisk grete roede form for vektnedgang.. Men det jeg gjør, det fungerer for meg.. Jeg bruker nok sidene mer til å registrere og ha noen å diskutere fremgang og nedturer med..

 

Når i sommer gifter du deg? Jeg gifter meg i august, og ville ned litt over 4 kg.. Men har uoffesielt i dag 2,5 igjen.. Superfornøyd med det.. Har veiedager på mandager, og har hatt et periode hvor ting har fungert dårlig i det siste.. Men tok seg opp igjen for en ukes tid siden, og når føler jeg jeg er i siget.. Spiser nok litt lite mat i fht grete roede, så fokuserer mer på styrketrening og oppstramming enn mye forbrenning nå.. Jeg spiser såpass at forbrenningen er oppe og går, samtidig som jeg spiser mindre enn jeg bruker.. Planen min er å fortsette sånn til jeg når målet mitt.. Da skal jeg svært forsiktig øke inntak av antall kcal enkelte dager, og samtidig øke treningen.. For planen er da å holde vekten stabil, men kanskje stramme opp noen cm til.. Men det er langsiktig.. Første målet er bryllup i august, og vekten på 65 kg..

 

Skal i et annet bryllup i juni, så har bestilt meg kjole til det bryllupet fra kina.. Samme leverandør som jeg tenker bruke på brudekjolen.. Så venter den i posten i løpet av en drøy uke.. Så da skal jeg se om jeg skal sende inn de samme målene for brudekjolen, eller om jeg må justere litt :)

 

Gleder meg enormt.. Nesten ferdi med å lage invitasjoner.. så da blir det å sende ut nå i mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest smil_ende

Jeg har helt glemt ut å sjekke denne siden!

Mye eksamenslesning, jobb og bryllupsplanlegging har tatt en del tid i det siste:P

 

Men jeg har gått ned 2,5kg :D

 

Datoen min er 7/7, så nå er det under 6 uker igjen! Håper på å få tatt av 2,5 kg til (helst litt mer, men vi får se).

 

Jeg venter i spenning på tlf om at kjolen min er kommet til butikken. Jeg bestilte den i januar, så nå skal den vel snart komme. Jeg gruegleder meg. Jeg er for det første veldig spendt på om den passer, så på en måte håper den kommer om to uker sånn at jeg kan gå ned to kg til. Men på den andre siden merker jeg at jeg begynner å stresse litt, så jeg vil gjerne vite at den er her :P

 

Hvordan har det gått med deg i det siste? Har du gått noe mer ned? Du har jo en del tid igjen ettersom du gifter deg i august :)

Hvordan går det med planleggingen? Blir dere mange i bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest kriahel

Så spennende nå som det nærmer seg.. Jeg har falt litt av.. Men håper jeg er tilbake igjen nå.. Vekten er et sted på 67 tallet, og målet er 65 til bryllupet.. Og det må gå bra.. Var i et bryllup sist helg, så nå er planleggingen i full gang her hjemme også.. Kjolen min har jeg bestilt i kina, og den kom i går.. Tror det blir veldi bra.. Kjolen føles i allefall å være den rette :)

 

Min kommende jobber mye utenlands, så tipper vi skal prdne ringer når han er hjemme nestegang..

 

Er du klar for dagen deres da? Bortsett fra noen få kg for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...