Gå til innhold

Ny start


Gjest ned60

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

Jeg er i gang igjen her inne.

Har hatt meg et par starter før, og håper at jeg nå greier å fullføre.

1. januar 2012 startet jeg på min lange reise mot et lettere liv...

Da viste vekten 138 kilo...

Hadde en BMI på 47,8, og hatet å se meg selv i speilet...

Det første halve året i 2010 gikk jeg ned til 124 kilo...

I fjor startet jeg på kurs, og gikk ned til 110 kilo...

Sommerferie, dårlig økonomi osv gjorde at det ikke ble flere kurs, og etter et par mnd var kiloene tilbake til 124. Har jo ligget lenge der så det er vel kanskje naturlig når fokuset er borte...

Nå er jeg igjen klar til å satse, og håper at jevnlig bruk av vektklubben vil gi meg puffet til å komme i gang, og fortsette til jeg er ferdig...

 

Dersom flere vil være med på reisen, så er det bare å hive seg med...

Veier meg hver mandag, og skal prøve å oppdatere her inne underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

hei!

vi er ikke så langt unna i kg, ser jeg. jeg veier 114,3 nå, og målet er 70 kg. begynnte på nettkurs igår, siden oppmøtene her ikke passer med jobben min. hvordan går det med deg nå? ser det er en stund sidendu har skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin75

hei!

vi er ikke så langt unna i kg, ser jeg. jeg veier 114,3 nå, og målet er 70 kg. begynnte på nettkurs igår, siden oppmøtene her ikke passer med jobben min. hvordan går det med deg nå? ser det er en stund sidendu har skrevet her.

Hei hei.

Jeg har gått ned 3,6 kilo og er godt i gang.

Vekta viser nå 121,4 kilo, og jeg er godt fornøyd med starten min.

Går ikke kurs nå, mye pga tidspress. Men har gått flere, og har greid å arbeide vanene godt inn igjennå. Det er bare å holde ut ;-)Det var der det stoppet for meg i fjor...tok en sommerferie som varte til etter jul he he :-) Men DET skjer ikke i år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei hei.

Jeg har gått ned 3,6 kilo og er godt i gang.

Vekta viser nå 121,4 kilo, og jeg er godt fornøyd med starten min.

Går ikke kurs nå, mye pga tidspress. Men har gått flere, og har greid å arbeide vanene godt inn igjennå. Det er bare å holde ut ;-)Det var der det stoppet for meg i fjor...tok en sommerferie som varte til etter jul he he :-) Men DET skjer ikke i år!!!

 

 

så bra! fått en skikkelig god start du. flink :)

hvor lang tid har du satt deg for å gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Kristin75

Hei.

Jeg hadde egentlig som mål å bruke ett år. Men jeg ser allerede at jeg har møtt et såkalt vektplatå... en vekt jeg har hatt over lengre tid tidligere... Så nå stanger jeg litt i veggen føler jeg. Ønsker veldig å gjøre mest mulig på ett år, men jeg vil ikke miste motet hvis det tar lengre tid... Har jo brukt mange år før jeg var oppe i 138 kilo... Og nå viser vekta 121,2 :)

Så det år nedover. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei.

Jeg hadde egentlig som mål å bruke ett år. Men jeg ser allerede at jeg har møtt et såkalt vektplatå... en vekt jeg har hatt over lengre tid tidligere... Så nå stanger jeg litt i veggen føler jeg. Ønsker veldig å gjøre mest mulig på ett år, men jeg vil ikke miste motet hvis det tar lengre tid... Har jo brukt mange år før jeg var oppe i 138 kilo... Og nå viser vekta 121,2 :)

Så det år nedover. Enn du?

 

okey, er jo et bra mål det da. og om det tar litt lenger tid, får du bare gi det lengre tid-du kommer til trivselsvekta uansett skal du se :) til mai neste år er målet mitt. da håper jeg så inderlig bunaden min passer igjen! :) så det blir vell 1 år og 2 mnder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...