Gå til innhold

Ny giv


Gjest norman33

Anbefalte innlegg

Gjest norman33

09.04.12

 

Etter lengre påskeferie er det på tide å brette opp ermene igjen. Til tross for den lange ferien har det blitt mye trening men svært usunn mat. Det hjelper heller ikke når man mottar et påskeegg på størrelse med en kalkun. Ja ja sånn er det men sånn skal det ikke fortsette. Gleder meg til en ny start i morgen med veiing og sunn mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norman33

10.04.12

 

Sto opp og gikk på vekta med en gang i dag. Ble litt skuffa men kunne ikke forvente annet. Vekta har gått ganske kraftig opp. Dagen i dag har vært preget av møter og atter møter. Kom hjem fra jobb kl 21. Sliten! Maten har jeg ikke kunnet bestemme selv i dag annet enn frokosten som var havregryn med kanel. Maten i møtene var usunn. Ser frem i mot å krype til køys og vite at i morgen er det nye muligheter, der spinning står på timeplanen.

 

Ukens startvekt --> 87,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norman33

18.04.12

 

Forrige uke ble ikke som forventet. Ikke trente jeg nok og ikke spiste jeg sunt. Denne uken har startet mye bedre med sunn mat og trening hver dag. Føler nå at fokuset er tilbake på vektreduksjon. Føler at det ikke var suksess med å veie meg hver dag. Jeg endrer derfor til å veie meg hver mandag og fredag. Fredag fordi det øker motivasjonen til å være flink i ukedagene og mandag for å være flink i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norman33

25.04.12

 

Litt treg med å skrive. Sist uke var en flott uke. Gikk ned ganske masse. Trente mye og spiste bra mat. Det ble riktig nok litt godterier i helgen men sunnere enn vanlig godterier. Denne uken har startet bra den også har ikke veiet meg men har trent flere økter og spist bra. Har også begynt med skritteller noe som motiverer meg masse til å komme meg ut av sofaen. Siden jeg gikk ned såpass mye forrige uke har jeg ingen store forhåpninger om stort vekttap denne uken men det føles som om veien fremover blir stadig lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...