Gå til innhold

Hjelp meg


Gjest Hellen

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke dette, har holdt på bare to og en halv uke! Første to ukene gikk jeg ned to kilo, og denne uken har jeg gått opp 400 gr.

Er ikke blitt så flink enda til å spise sunt, men prøver å begrense inntaket og bevege meg litt mer. Største problem er helgene!!! Her sprekker jeg totalt og kommer langt over kcal forbruket mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les mitt innlegg under Åpent Forum, hvor jeg skriver om "hvordan unngå kcal blir til fett". Da vil du se hvor lite som skal til for å holde vekta, og få den ned. Du må være tålmodig og ta tiden til hjelp. Du kan spise hva du vil, bare du har høyere aktivitet og forbrenner flere kcal enn hva du putter inn.

 

Jeg har stort sett spist som vanlig, etter jeg begynte å slanke meg. Forsøker å spise hver 3-4.time mot uregelmessige måltider tidligere. Har begynt å gå turer, sykler, går på ski og bruker roapparat. Forsøker å få litt fysisk aktivitet hver dag. Jeg går ikke ned så mye hver uke, men siden 27.10.05 har jeg gått ned ca 7 kg. Jeg vet at når jeg fortsetter slik vil jeg hele tiden gå nedover, selv om vekta enkelte uker viser at jeg kanskje la litt på meg siste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...