Gjest niara Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Er det noen som har noen dip og dressingoppskrifter og dele her? Hadde vært greit med noen tips for å kunne variere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anci Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Er det noen som har noen dip og dressingoppskrifter og dele her? Hadde vært greit med noen tips for å kunne variere litt Jeg pleier å lage tzatziki, det er jo ganske sunt i utgangspunktet, bare å søke på nettet etter oppskrifter. (Det er det jeg pleier å gjøre, så den blir jo da forskjellig fra gang til gang Men jeg pleier ofte å bruke vanlig kesam i stedet for yoghurt, fordi det inneholder mer proteiner og da skal man jo i teorien bli mer mett. Ellers lager jeg og Holiday dip av vanlig kesam i stedet for rømme. Kanskje ikke akkurat supersunt, men mye sunnere enn om man bruker rømme. Generelt syns jeg vanlig kesam fungerer fint til å lage div dipper med. Bruker mager kesam til det meste annet, men akkurat til dipp syns jeg det fungerer dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest niara Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Mange takk for svar, det skal prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest emmy22 Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 ikke meningen å kuppe tråden, men en oppskrift på sunn hvitløksdressing...finnes det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest icechic Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Jeg pleier å lage tzatziki, det er jo ganske sunt i utgangspunktet, bare å søke på nettet etter oppskrifter. (Det er det jeg pleier å gjøre, så den blir jo da forskjellig fra gang til gang Men jeg pleier ofte å bruke vanlig kesam i stedet for yoghurt, fordi det inneholder mer proteiner og da skal man jo i teorien bli mer mett. Ellers lager jeg og Holiday dip av vanlig kesam i stedet for rømme. Kanskje ikke akkurat supersunt, men mye sunnere enn om man bruker rømme. Generelt syns jeg vanlig kesam fungerer fint til å lage div dipper med. Bruker mager kesam til det meste annet, men akkurat til dipp syns jeg det fungerer dårlig. prøv med naturell yoghurt, blir litt mer rennandes, men er ikke noe galt med smaken da man bruker det krydder/dip man vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Slnakeguri Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Man kan jo lage hummus av kikerter, eller tapenade av oliven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar