Gå til innhold

Jeg prøver igjen!


Gjest MillaVil

Anbefalte innlegg

Gjest MillaVil

Jeg har prøvd utallige ganger, men eier ikke motivasjon og sliter med helsen. Denne gangen håper jeg at jeg klarer å fortsette til jeg har nådd trivselsvekten og at jeg klarer å holde den der.

 

Jeg er en jente på 23 år, er 161 høy og vekten er jeg foreløpig usikker på fordi vi ikke har vekt i huset, men skal gå til innkjøp av en :P Jeg tror selv at vekten ligger på rundt 70 kg og trivselsvekten er 52 så jeg har en lang vei å gå :blink:

 

De siste gangene jeg har prøvd å gå ned i vekt har jeg bare klart å holde ut i ca 14 dager før jeg ikke har klart mer. Denne gangen håper jeg at jeg klarer det. Jeg trives ikke med vekten min og klarer ikke å kjøpe klær mer fordi jeg ikke syns noe ser bra ut lenger.Bare det siste året har jeg gått opp ca 10 kg.

Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve dette forumet og se om dette kunne hjelpe på motivasjonen :P Ser frem til å følge dere andre fremover og håper dette forumet kan hjelpe litt på motivasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du som strever! Kjenner meg igjen i det du skriver, det går 14 dager, så er man tilbake til start, men mere frustrert og tyr kanskje enda lettere til snop etc.

 

Jeg vil anbefale deg å gå kurs. Det er utrolig motiverende, og når man går i en gruppe, er det lettere å holde fokus. Det vil selvsagt svinge i kursperioden også, men det er lettere å ta seg inn igjen.

 

Lykke til, og ikke gi opp! Snart er det sommer, og vi skal gå i lettere klær. Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...