Gå til innhold

hvilket kurs skal jeg velge?


Gjest OneLastTime

Anbefalte innlegg

Gjest OneLastTime

hei. lurer på om noen kan hjelpe litt.. har planer om å begynne med gr på nett siden oppmøte ikke passer med arbeidstiden min. det jeg lurer på er-skal jeg velge maxi eller standard kurs..? skal ned borti 30-40 kg. men har hørt at mang større enn meg kun har tatt vanlig standardkurs. så er de3t en spesiell grunn til at jeg feks skal ta maxi, eller går standardkurs like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. lurer på om noen kan hjelpe litt.. har planer om å begynne med gr på nett siden oppmøte ikke passer med arbeidstiden min. det jeg lurer på er-skal jeg velge maxi eller standard kurs..? skal ned borti 30-40 kg. men har hørt at mang større enn meg kun har tatt vanlig standardkurs. så er de3t en spesiell grunn til at jeg feks skal ta maxi, eller går standardkurs like bra?

 

Hei,

Jeg har ikke gått nettkurs men to vanlige standard kurs. Jeg har gått ned 16 kg så langt.

Jeg skal nå begynne på ett maxi kurs. Eneste grunnen er egentlig at tiden passet meg bedre.

Jeg tror det er mye det samme. Bortsett fra at jeg nå har gått på kurs med folk som hovedsaklig bare har skullet ned 4 til 10 kg.

 

Men som sagt. Ingen erfaing med nettkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTime

ok, takk for svar. regner med at kursene er akkurat det samme, selv om noen går på nett og noen møter opp på møter. har du gått på kurs lenge, forresten? 16 kg var mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...