Gå til innhold

Nå er det på tide


Gjest sannereg

Anbefalte innlegg

Gjest sannereg

Jeg er en jente/dame på 33 år som egentlig har alt jeg trenger i livet (og litt til, spesielt rundt midten) Jeg er ikke meldt på ett GR kurs men fant ikke noe slankeforum som var oppdatert, Jeg veide 113,5 kg da jeg startet forrig uke med ett diet program jeg har fått av en kostveileder.

Håper på å finne litt inspirasjon og motivasjon herinne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Dette forumet gir deg det du trenger dersom du selv er aktiv. Det er alltid noen som leser dine innlegg og kommer med en kommentar, en oppmuntring og gode råd.

Det er sikker lurt å få lagt opp kostholdet av en som har greie på det. Allikevel må jeg vel si at den viktigste jobben du har foran deg er den mentale. Det er ikke gjort på en dag å lære hodet til den nye måten å leve på. Det krever mye jobbing, og du vil helt sikkert få både oppturer og nedturer. Det får vi alle sammen. Det beste tipset jeg kan gi er at dersom du sprekker en dag, eller i et måltid så ikke vent, men bestem deg for at neste måltid skal være bedre, neste dag skal du klare det du har bestemt deg for. Ikke vent til neste mandag, eller neste veidag.

 

Lykke til med ditt nye liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannereg

Takk for svar.

Jeg er veldig klar over at det vil bli vanskelige dager, spesielt når gubben reiser på foretnings reiser og jeg blir sittende alene hjemme.... gruer meg til det, men det skal gå bra, jeg er veldig motivert og heldigvis har jeg en kollega som jeg trener sammen med og vi prater "slanking" hun skal også ned 20-30 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...