Gjest Sol :) Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Hei allesammen Jeg er en jente på 28 år som er på utkikk etter en motivasjonsvenninde i Follo-området. Vil helst ha mulighet til å møtes utenfor forumet. Så på vekta at den nesten bikker hundre, og det går bare ikke... Hadde derfor vært supert om det finnes noen der ute som kunne tenke seg å møtes en gang iblant for å gi hverandre en liten pep-talk. Jeg har gått kurs tidligere, og er overbevist om at Grete Roede-metoden er den beste for å gå ned i vekt, i kombinasjon med fysisk aktivitet. Må innrømme at jeg sliter litt med å komme igang med trening, men prøver:) Send meg en pm hvis det høres intressant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Etabeta78 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hei Jeg bor i Follo. Går du på kurs nå eller? :-) [quote name=Sol ' timestamp='1330711083' post='361501] Hei allesammen Jeg er en jente på 28 år som er på utkikk etter en motivasjonsvenninde i Follo-området. Vil helst ha mulighet til å møtes utenfor forumet. Så på vekta at den nesten bikker hundre, og det går bare ikke... Hadde derfor vært supert om det finnes noen der ute som kunne tenke seg å møtes en gang iblant for å gi hverandre en liten pep-talk. Jeg har gått kurs tidligere, og er overbevist om at Grete Roede-metoden er den beste for å gå ned i vekt, i kombinasjon med fysisk aktivitet. Må innrømme at jeg sliter litt med å komme igang med trening, men prøver:) Send meg en pm hvis det høres intressant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar