Gjest SMM87 Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Starter på nettkurs 5 mars for å bli kvitt de siste 5-8 kg er det noen fler som vil slå følge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest idapetrine Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja :-) Jeg startet på mitt andre nettkurs idag, med veiedag på onsdag. Skal ned 10 kg til min søsters konfirmasjon i juni! Det er en lang vei å gå, så mulig jeg tar meg vann over hode.... Men det er er mål iallefall! Vet ikke helt hva vekten står på nå (tørr ikke veie meg før onsdag), men tipper 82-83. Så mitt første delmål er 79,9 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SMM87 Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Dette er ,mitt 3 nettkurs så har jeg gått ett oppmøte kurs, men sistnevnte var ikke noe for meg! idag stoppet vekten på 71.4 kg! målet ved dette kurset tror jeg blir å komme på 66kg. så får vi se om jeg er for opptimistisk eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar