Gå til innhold

NED 20-30kg fredag 17/2


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Endelig helg:);) Her går det i masse c-vitaminer og nysing:( Uansett skal det bli deilig med frihelg; som skal brukes til familie, venner og avslappning. Trimmen min sørger snøen for:p

Jeg har akkurat lest en bok; "når mat blir en besettelse". Den kan anbefales på det sterkeste!! Tar opp problemene rundt overvekt, overspising osv. Les den!

 

God fredag til dere som er innom!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CamCam, bli gjerne med på 3 kg til kvinnedagen. Jeg har igjen ca 14 kg til jeg er i mål. Og veier 93 kg nå. Vil nesten tro at det kan bli veldig tøft med 3 kg på 3 uker. Men skal se om jeg klarer det. Veier ikke du også rundt 93 kg CamCam? Så jeg vil tippe at vi er ferdig slanka samtidlig. Regner med at jeg er klar i juli/august.

Jeg ligger på ca 1900 kcal om dagen ser at du spiser 1600 kcal. Jeg skal ikke ned på 1600 kcal før jeg veiier ca 80 kg.

 

Ha en fin helg alle sammen og kos dere masse.

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

I dag viste vekta +1 kg - skjønner ikke at det er mulig???? Antagelig spiser jeg nok litt for lite (merkelig)... Sliter med å finne motivasjonen nå som det blir sånne resultater ;)

 

Jeg er 179 høy og veier 95 kg og er sånn passe aktiv. Har regnet ut at jeg bør ligge på ca 1600 kcal (stemmer det??) - så nå får jeg virkelig gå inn for det da....

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekta +1 kg - skjønner ikke at det er mulig???? Antagelig spiser jeg nok litt for lite (merkelig)... Sliter med å finne motivasjonen nå som det blir sånne resultater ;)

 

Jeg er 179 høy og veier 95 kg og er sånn passe aktiv. Har regnet ut at jeg bør ligge på ca 1600 kcal (stemmer det??) - så nå får jeg virkelig gå inn for det da....

 

Smukkeline

 

Da er vi ca like store/slanke;). Jeg skal spise 1900 kcal etter det jeg regna ut i fra boka.

Nå må jeg springe på jobb. Ha en fin helg alle sammen.

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smukkeline;- du har veiedag i dag eller? Kjenner meg godt igjen i nedturen man får når vekten viser opp istedet for ned:( Men spiser man for lite går spareblusset på, så viktig å få i seg nok. Ellers kan det være mange grunner for at man øker; kroppen holder på vann, venter mensen osv.

 

Ikke la dette ødelegge helgen din, smukkeline! Stå på videre, så kommer nok resultatene:) Jeg veier meg på mandager, heng deg gjerne med på det:) Jeg har hatt en berg og dalbane av vektmålinger, men nå skal de kun nedover..

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist ostepølse av kylling/kalkun med pølsebrød til middag. ikke akkurat veldig sunt! Tror liksom det skal være sunt når det er av kylling/klkun, men fikk meg en fin overraskelse da jeg skrev det inn nå. I allefall, jeg har ført inn elendigheta. I morgneer en ny dag, med pinnekjøtt sien min utenlandsbonde bror kommer på besøk i helga. Kanskje blir det en spasertur eller to på oss for å døyve samvittigheta, også.

 

Jeg har måket snø så det holder. Vel, skulle holdt, men det stopper jo aldri! (Ser ut som det har roet seg noe nå, da.) I går brukte jeg 380 kcal, i dag "usle" 150, men det er da noe. Og jeg har ikke sittet i ro resten av dagen, litt husarbeid har det blitt.

 

Om vekta mi, så har jeg "stått i ro" (ned/opp 3 kg) siden oktober - DET er frustrerende og til å bli skikkelig deppa over!!! Jeg vil jo så gjerne se flott ut, og ikke ha hengemage, hengerumpe og diiiigr lår... Ja, kaaaaaaaaaaaaaaaanskje kan jeg få det til til sommeren. Jeg prøver videre..... Kan ikke si at motivasjonen er på topp, men den kikker innom nå og da, om ikke hele dagene.

 

Camcam, du har kommet så langt, klart at vi skal beundre deg for det! Og Trinny som er så motivert for tida! Morsomt å lese. Fortsett sånn, jeg blir motivert av dere begge to - og dere andre også!

 

Ha en fin helg til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi kost oss med tortillias og karbonadedeig i dag (igjen!). Det blir liksom ikke helt fredag og helg uten.

 

Nå har jeg ikke boka her, men jeg er også ganske lik smukkeline og colemay i vekt og høyde! 1.80, og 92,7kg for tiden. Jeg gikk ned på 1600 (+ kosemerger) da jeg kom under 95, men jeg ligger helt i øvre sjikte på utregningen, og kunne antakeligvis fremdeles forsvare å legge meg på 1600. Det som kan utgjøre forskjeller på oss te er jo trimpoeng og alder. Selv er jeg 32 år, og trimmer sjeldent mer enn 7 trimpoeng i uka. (I det siste er det snarere blitt 2, dessverre.) -Så smukkeline, hvis du ikke enfgang er oppe i 1600 kalorier så kan jeg garantert si at du ligger alt for lavt! Dermed risikerer du at kroppen din forsøker å redde deg fra hungersnød.

 

Jeg regner med at vi kommer til å bli ferdige omtrent samtidig colemay! -Har planlagt å gå kurs frem til sommeren, og på de 2 neste kursene, samt de siste 2 ukene av dette kurset, (Det blir vel tilsammen 18 uker), tror jeg jeg burde klare omtrent 12kg. -Det høres litt vel tøft ut utifra progressjonen jeg har hatt i det siste, men hvis ikke jeg blir helt ferdig, så får jeg satse på å gjennomføre de siste ukene ett sted der de har sommer-kurs! (eller alene, slik at jeg kan starte på hold-vekten til høsten)

 

-Tre kilo til 8.mars skal jeg klare! Tror jeg skal klare ett litt stort jaft neste uke, siden jeg har stått stille en stund og har tullet litt med maten! -Må vel vente å se, men hittil har det iallefall gått bra! -Planlegger å se litt OL fra sykkelsetet i morgen! -Prøver å få med meg gubben ned i den kalde kjellere ;) -Og heie trinny som er kommet så godt i gang! Er veldig glad på dine vegne for at du er i gang!!

 

xray; Det er ikke kalkunen som er problemet, det er osten! -All ost i mat (ferdig mat iallefall, på våre tortillias bruker vi ekstra lett synnøve) er hel-fet, og det er minst 350 kalorier per 100 gram ost! -Generelt råd er å styre unna alt med den, akk så fristende, osten i! Vanlige kalkun/kyllingpølser er ganske bra!

 

Vi snakkes senere i helga! -Oi, nå er det lørdag, sov godt!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...