Gå til innhold

hjelp takk


Gjest mokanika

Anbefalte innlegg

Gjest mokanika

jeg skal ned over 50-60 kilo å vet at Roede kurset fungerer da jeg har prøvd det før...

 

men nå har det seg slik at jeg er gravid, å vil begynne på dette, er det farlig ?? evt hvor mange calorier skal jeg legge meg på ??

 

hilsen bekymret gravid overvektig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Krusmynte

For det første - gratulerer!

Man kan fint leve sunt selv om man er gravid, men når det gjelder å slanke seg tror jeg at jeg ville konferert med legen min før jeg satte i gang med noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest mokanika

For det første - gratulerer!

Man kan fint leve sunt selv om man er gravid, men når det gjelder å slanke seg tror jeg at jeg ville konferert med legen min før jeg satte i gang med noe...

 

nå er det full trening, jeg mistet så nå kan fokuset være å gå ned i vekt for fult :)

 

tips ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

huff og huff, så trist! :( håper det går bra med deg!

 

hvis du går inn på de forskjellige kursene gr tilbyr ser du et som hater maxi, det hadde passet deg. ønsker du gå på kurs eller skal du prøve selv først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mokanika

jeg har ikke penger til å bli med på kurs :( så prøver selv... men er så mye jeg lurer på ..

 

nå har jeg vært ute å gått i 40 min i skog..

 

så jeg må vell bare prøve selv ... :)

 

er 4 uker siden jeg mistet så det går bra nå .. vil bare komme meg ned i vekt så fort som mulig :P hehe... har vært stor siden barneskolen å blitt større å større... MANGE kilo som skal av ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.12.03.12

jeg har ikke penger til å bli med på kurs :( så prøver selv... men er så mye jeg lurer på ..

 

nå har jeg vært ute å gått i 40 min i skog..

 

så jeg må vell bare prøve selv ... :)

 

er 4 uker siden jeg mistet så det går bra nå .. vil bare komme meg ned i vekt så fort som mulig :P hehe... har vært stor siden barneskolen å blitt større å større... MANGE kilo som skal av ...

 

det første du må gjøre er å finne ut hvor mange kcal du skal ha pr dag. det gjør du inne på siden din. blir reknet ut automatisk etter at du taster inn :) så da har du et utgangspunkt å starte med. så fører du inn all maten du spiser pr dag, og holder deg under kcal du skal ha. det gjør du også på siden din. så er det vell bare "sunn fornuft" videre, salat grønnsaker, frukt, magre produkter. 2-3 frukter og 300 gr grønnsaker hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...