Gå til innhold

Ned 5 kg og vårlekker!


Gjest ducky

Anbefalte innlegg

Hei!

Gikk på Roede kurs for fire år siden etter barn nr 2. Gikk ned tilsammen 15 kg og var superfornøyd. Har klart å holde vekten helt til nå, men merker at ferier blir litt vanskeligere for hvert år. Legger på meg litt mere i hver ferie og vanskeligere å bli kvitt det. Nå føler jeg at jeg er på vei til å skli helt ut!

5kg pluss nå, og det er litt mere enn man bare tar bort i løpet av et par uker:)

 

Er veldig klar for å gå ned igjen før våren men trenger motivasjon fra dere andre! Håper flere vil slenge seg på, hadde tenkt å prøve dette uten kurs, så å starte en tråd her gjør forhåpentligvis at jeg klarer å forplikte meg selv når søtsuget kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juline

Hei, jeg skal også ned ca 5 kg, begynte igjen for fullt i februar og har nesten fått bort 2 kg til nå så da går det rette veien. Jeg la på meg 30 kg under graviditet og har fått bort alt det, men det er de siste 5 som jeg ønsker å få vekk før jeg er fornøyd, og de har til nå sittet liiiiimt fast. (Datteren min er straks 3 år) Lei av å gå rundt og ikke være helt fornøyd så nå SKAL det f....meg vekk ;)

Jeg veier med enten søndag el mandag litt etter hvordan jeg jobber (turnus. Spiser ca 1300 kcal og får som regel til å trene 3 ganger i uka så det er ikke så mye mer å endre på så håper jeg får det til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag blir min veiedag, så flink du har vært som har gått ned så mye! Det er imponerende. Jeg synes også det er vanskelig med de siste kiloene. Man mister litt motivasjonen siden man nesten er i mål , og skeier ut mer enn man burde. Det gjelder hvertfall meg...

Ukedagene går somregel greit, men helgene er håpløse! Men nå skal jeg holde ut helga når jeg vet jeg skal skrive inn her hvordan det har gått.. Må klare disse kiloene før våren ellers blir det dårlig med passende klær i skapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juline

Vi får være flinke til å skrive her inne da, det er jo mye lettere når man har noen forpliktelser. Jeg må skrive ned alt jeg spiser for å følge med, men syns dt funker greit så da fortsetter jeg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også igang med å skrive ned alt jeg spiser, synes det er litt tilltak men det er verd det. Jeg veide 62kg igår og håper virkelig det går nedover til neste veieng! Spent på helgen, må klare å holde meg unna godteri og for mye vin! Blir forhåpentligvis lettere når jeg har noen å rapportere til:) Målet mitt var egentlig å komme ned til påske, men det blir for kort tid. Når er din måldato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juline

Har egentlig ikke noe dato for når jeg skal ha nådd målet mitt, men håper på å få det av før sommeren og vi drar på ferie 22 juni så det får bli innen det da :) Det bør jo absolutt gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, ikke så veldig bra resultat første uke... Ned 100gram bare... Men egentlig er jeg fornøyd allikevel, for jeg var overhodet ikke flink i helga. Var borte på besøk hele helgen og ble mye vin og snop. Så da må jeg være fornøyd med at jeg faktisk gikk noe ned og ikke opp!

Gir ikke opp og satser videre!! Skulle bare ønske jeg hadde like bra motivasjon i helgen som resten av uka.... Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke gått bra- har gått ned litt, men det er fordi jeg nesten ikke har spist, har hatt så dårlig matlyst. Og så var det treårs dag her i huset i helga så da ble det litt pølse og kake. Vet at jeg går opp det igjen som har gått av ved å ikke spise så jeg må vente til neste uke og se hvordan jeg ligger an tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest polsemage

Hei!

Er det plass for meg i denne tråden? :) Jeg har et mål om å gå ned 5 kg innen 1. juni; fra 63 kg til 58 kg. Jeg var med på Roedekurs for ca 1,5 år siden og gikk da ned 12 kg. Dette var de berømte graviditetskiloene. Problemet mitt er at jeg sklir ut med mat og trening etter ei stund... Så nå må jeg igang igjen! Heldigvis starter jeg med slankinga før jeg har lagt på meg så altfor mange kilo :)

Målet mitt er å spise ca 1600 kcal pr dag, og trene 2-3 ganger i uka. Syns dette er realistiske mål, og de få dagene jeg har drevet med dette (igjen) har det gått ganske bra! Nå er jeg veldig spent på påsken, det er jo et spisegilde som varer i mange dager... Har dere lagt en slagplan for påska?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...