Gå til innhold

Ungdommer


Gjest Føyka
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Føyka

Hei alle sammen!

 

Jeg er da en ungjente som dessverre falt i fella som liten og nå sitter igjen med 30-35 kg for mye. Jeg veier i dag 89 kg og trivselsvekta mi er på 55kg og jeg er 166cm. :rolleyes:

 

Jeg har som plan å gå ned 10kg eller mer frem til sommerferien og lurte på om det var noen her inne som kunne tenke seg å være med på dette ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei alle sammen!

 

Jeg er da en ungjente som dessverre falt i fella som liten og nå sitter igjen med 30-35 kg for mye. Jeg veier i dag 89 kg og trivselsvekta mi er på 55kg og jeg er 166cm. :rolleyes:

 

Jeg har som plan å gå ned 10kg eller mer frem til sommerferien og lurte på om det var noen her inne som kunne tenke seg å være med på dette ? :D

 

hei! jeg følger deg gjerne ned :) jeg skal ned til 70, veide siste veiedag 111, 5. er 163 høy, så det er jo litt.. går mot andre uken min på grete roede kurs nå, gikk ned 2,8 kg første uke. blir moro å se hvordan det ligger an denne uken :) jeg er forresten 22 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er vel ikke akkurat en ungdom lengre, men slenger meg med:) Jeg er 27 år. Begynte på grete roede kurs 9 januar, med startvekt 115.8. Sist mandag veide jeg 102,2, altså ned 13,5 kilo.. Jeg har veeeeeeeldig lyst å komme ned på 90 innen 29 juni(ferie)!! og skal fortsette å jobbe hard for det:):) fint at vi kan støtte hverandre. hvilken veiedager har dere. her er det mandager, og er spent på førstkommende mandag da jeg føler jeg har spist og spist hele uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei. Jeg er vel ikke akkurat en ungdom lengre, men slenger meg med:) Jeg er 27 år. Begynte på grete roede kurs 9 januar, med startvekt 115.8. Sist mandag veide jeg 102,2, altså ned 13,5 kilo.. Jeg har veeeeeeeldig lyst å komme ned på 90 innen 29 juni(ferie)!! og skal fortsette å jobbe hard for det:):) fint at vi kan støtte hverandre. hvilken veiedager har dere. her er det mandager, og er spent på førstkommende mandag da jeg føler jeg har spist og spist hele uken...

 

hei!

tror ikke trådstarter er klar over at det er liv i tråden, men vi kan jo skrive-så kanskje hun ser det etter hvert ;)

 

jeg har også mandager som veiedag :) spent på hva vekten sier etter andre uke på kurs.. tror og mener selv jeg har vært flink.

 

målet mitt ligger helt frem til mai neste år.. da skal jeg inn i bunaden jeg bli konfirmert i.. den har ikke passet på x antall år :unsure:

 

du har vært veldig flink til nå da! bra nedgang ;) jeg synes ikke jeg gjør annet enn å spise og spise jeg. så tror ikke du skal ta det så negativt :P om det ikke er spising av "feil" mat da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sara_fl

Hei alle sammen!

 

Jeg er da en ungjente som dessverre falt i fella som liten og nå sitter igjen med 30-35 kg for mye. Jeg veier i dag 89 kg og trivselsvekta mi er på 55kg og jeg er 166cm. :rolleyes:

 

Jeg har som plan å gå ned 10kg eller mer frem til sommerferien og lurte på om det var noen her inne som kunne tenke seg å være med på dette ? :D

 

 

Jeg er med! startet på kurs i dag! har tidligere deltatt, men gikk opp igjen i vekt etter et par år av diverse grunner.. jeg skal ned 35kg til 75kg.. veier i dag 109kg er 182cm :rolleyes: foreløpig er motivasjonen på topp, og jeg gleder meg til neste veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.12.03.12

hei. denne tråden er ikke brukt. jeg lagde min egen som heter "motivert til å gå neds ivekt?" inne på ny tråden. gjerne bli med der, jeg er 22. skal ned ca like mye som deg, vi har så å si samme mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sara_fl

hei. denne tråden er ikke brukt. jeg lagde min egen som heter "motivert til å gå neds ivekt?" inne på ny tråden. gjerne bli med der, jeg er 22. skal ned ca like mye som deg, vi har så å si samme mål :)

 

 

okay! :) ser om jeg finner tråden!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...