Gå til innhold

Noen som passer for meg ;-)


Gjest idapetrine

Anbefalte innlegg

Gjest idapetrine

Jeg går på nettkurs med veiedag på onsdager. Jeg veier 83kg og skal ned 10! Jeg ligger på meny 2.

Er det noen som veier rundt det samme som vil "være sammen med meg"? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hesoga

Jeg går på nettkurs med veiedag på onsdager. Jeg veier 83kg og skal ned 10! Jeg ligger på meny 2.

Er det noen som veier rundt det samme som vil "være sammen med meg"? :rolleyes:

Hei rolleyes. Jeg blir med på ferden mot ca70 kg, veier omtrent det samme, veier meg også på onsdag , ikke på nett. Er på mitt andre kurs etter at jeg sluttet å røyke, så vekttapet er magert, men skal stå på nå. Vi får motivere hverandre.

Hesoga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på nettkurs med veiedag på onsdager. Jeg veier 83kg og skal ned 10! Jeg ligger på meny 2.

Er det noen som veier rundt det samme som vil "være sammen med meg"? :rolleyes:

 

Ja, jeg vil gjerne være "sammen med deg"! Jeg begynner på nettkurs neste uke. Har tidligere gått på Roedekurs, tok av 10kg. Nå vil jeg ned mer:) Tar nettkurs denne gangen, for det er vanskelig å få tid til alt med både mann og barn og jobb. Veier nå ca.86, og vil helst ned 10kg. Ligger på meny 2,her også.

Hvor gammel er du? Jeg er 29år.

Vi får motivere hverandre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Ja, jeg vil gjerne være "sammen med deg"! Jeg begynner på nettkurs neste uke. Har tidligere gått på Roedekurs, tok av 10kg. Nå vil jeg ned mer:) Tar nettkurs denne gangen, for det er vanskelig å få tid til alt med både mann og barn og jobb. Veier nå ca.86, og vil helst ned 10kg. Ligger på meny 2,her også.

Hvor gammel er du? Jeg er 29år.

Vi får motivere hverandre:)

 

 

Så bra da :) Jeg veide meg igår å da var vekten på 83,4kg, så det er en hard jobb jeg har forran meg...Men det skal gå!

Jeg er 30år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

måtte snik veie meg litt idag, (noe som jeg gjør hver fredag... ;) ) Og nå viste vekten 82,7.. så da har jeg altså gått ned 1,5kg siden onsdag!? :huh:

Håper å gå litt mere ned til veidagen min på onsdag!

Hele forrige kurs gikk jeg i opp og ned opp og ned... Sirkulerte rundt det samme tallet i 8 uker!! Veldig festlig! Men nå håper jeg det begynner å løsne, for jeg ligger på en kostholdsscore på 10 hver dag :)

Må bare jobbe hardt å få det til på lørdag og søndag også...er somregel dær problemet ligger!

 

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte snik veie meg litt idag, (noe som jeg gjør hver fredag... ;) ) Og nå viste vekten 82,7.. så da har jeg altså gått ned 1,5kg siden onsdag!? :huh:

Håper å gå litt mere ned til veidagen min på onsdag!

Hele forrige kurs gikk jeg i opp og ned opp og ned... Sirkulerte rundt det samme tallet i 8 uker!! Veldig festlig! Men nå håper jeg det begynner å løsne, for jeg ligger på en kostholdsscore på 10 hver dag :)

Må bare jobbe hardt å få det til på lørdag og søndag også...er somregel dær problemet ligger!

 

Hvordan går det med dere da?

 

Jeg meldte meg akkurat på nettkurs, så har ikke rapportering før tirsdag neste uke. Men registrerer og veier all mat, det går igrunnen veldig greit. Er litt inni det siden sist jeg gikk på kurs, så det er ikke de store omveltningene, heldigvis! Har vært ute og gått en god times tur i dag, så det er jeg fornøyd med. Ellers blir mannen borte hele neste uke, så da blir utfordringa å få trent nok. Har noen trenings-dvd'er, men det blir ikke helt det samme;) Må nok få barnevakt en kveld eller to.

Har veldig lyst til å hoppe på vekta hver dag, men skal prøve å holde meg til to-tre ganger i løpet av uka;) Er jo så spennende! Mitt første delmål er å komme ned på 82,4kg. Dvs 4kg ned i forhold til der jeg er nå.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?!

Jeg har ligget syk i helga, med omgangssyke og feber:( Så da jeg hoppet på vekta i dag morges viste den 83,5kg...hehe, regner jo med at det går noe opp igjen når jeg får tilbake matlysta. Men foreløpig er det ikke mye som frister. Ellers har jeg egentlig min første rapporteringsdag i morgen, skal bli gøy å få tilbakemeldinger og se hvordan dette fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Så kjedelig å være syk da! Vi har hatt våre runder med sykdom både store og små, så håper det er over nå!

Kjenner jeg gruer meg for å veie meg i morgentidlig...Har ikke veid meg siden fredag..eller var det lørdag? :P Men håper og tror at det ikke er gått opp... Men uansett like skummelt hver uke ;-)

 

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...