Mibsen Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hei Jeg syns det er så inspirerende å lese slankeblogger. Og det er sikkert mange der ute som er bra og motiverende. Har dere noen tips? Kanskje du skriver blogg selv?? Legg inn link her da. Så har vi enda mer å velge mellom når vi trenger å få en dose motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mibsen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Glemte jo å si at jeg har blogg selv. Mibsen goes light heter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mibsen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Da har jeg leitet litt på nettet, og fant noen som virket litt interessante. Slank meg flat - kombinerer Noka og Grete Roede. Mitt liv mot nytt liv- Grete Roede Jeg ulmer - en annerledes slankeblogg Skal lete videre senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mibsen Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Aninekristin - en slanke-interiør-om meg blogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar