Gå til innhold

tae bo


Gjest minsin33

Anbefalte innlegg

Gjest minsin33

prøvde det i dag og hjelpes det var moro. eier ikke rytme så alle tidligere forsøk på zumba har vært umotiverende men dette var lettere for kroppen min å skjønne... men er det noen som vet hva jeg skal skrive dette under? tenker på å få med meg trimpoenga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlankBall

prøvde det i dag og hjelpes det var moro. eier ikke rytme så alle tidligere forsøk på zumba har vært umotiverende men dette var lettere for kroppen min å skjønne... men er det noen som vet hva jeg skal skrive dette under? tenker på å få med meg trimpoenga :)

 

Jeg trente Tae Bo i dag. Har pulsklokke og den sa at jeg brukte 352 kcal på økta. Men om du ikke vil "ta sjangsen" på at du forbrenner likt som meg, så ville jeg lagt den under aerobic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Jeg trente Tae Bo i dag. Har pulsklokke og den sa at jeg brukte 352 kcal på økta. Men om du ikke vil "ta sjangsen" på at du forbrenner likt som meg, så ville jeg lagt den under aerobic.

takk for svar :) jeg legger de under aerobic, men skal få innvistert i en sånn pulsklokke, virker jo veldig kjekk og ha :) i dag kom jillian michals collektion i posten, så fremmover blir det en del 30 days shred og 6 weeks abs :) gleder meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlankBall

takk for svar :) jeg legger de under aerobic, men skal få innvistert i en sånn pulsklokke, virker jo veldig kjekk og ha :) i dag kom jillian michals collektion i posten, så fremmover blir det en del 30 days shred og 6 weeks abs :) gleder meg..

 

Ang. pulsklokke: Jeg har Polar F4. Liken er til gsport sin netthandel-side. Den koster 500 kroner og er "helt grei". Jeg trenger bare pulsklokke til å regne ut kcal-forbruk, så jeg gadd ikke bruke flerfoldige tusenlapper når jeg kan bruke 500 kroner og få alt jeg trenger. Den er kodet, så du kan bruke den på på saltreninger osv uten at den blir forstyrret av de andre pulsklokkene i rommet.

 

Lykke til med jillian michaels-videoene :). Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...