Gjest Jojomen Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Hei Her er jeg, en jojoslanker i +40år. Har sannsynligvis slanket meg flere hundre kilo gjennom årene, men de søker tilbake til meg, og plusser på litt til sånn for sikkerhets skyld! I en sultkatastrofe har jeg gode odds for å holde ut en stund, for å si det slik.. Jeg er REDD vekta, det er en psykologisk utfordring, og det må jeg jobbe med..slik at jeg ikke går opp 25kg på 5 år, slik som jeg har gjort nå Utrolig lett, egentlig, det er jo "bare" 5 i året, det, og det merkes nesten ikke Problemet er mitt forhold til mat, når noe er godt, spiser jeg lenge etter at jeg er mett.. Men nå er det slutt!! Meldte meg på GR-kurs den 5mars sammen med en god venninne, og jeg føler det er mye lettere med både slankepartner og inspirerende gruppe. Felles mål: å se litt bedre ut i bikini til øyhopping i Hellas juni2012 Jeg holder meg til karboredusert kost, det funker best for meg og tar bort matlysten. Flere herinne som er +50? Skal vi støtte og følge hverandre Jeg opplever at det er et hakk verre å gå ned i vekt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar