Gå til innhold

Kiloene har spikret seg fast


Gjest Jojomen

Anbefalte innlegg

Gjest Jojomen

Hei

Her er jeg, en jojoslanker i +40år. Har sannsynligvis slanket meg flere hundre kilo gjennom årene, men de søker tilbake til meg, og plusser på litt til sånn for sikkerhets skyld! I en sultkatastrofe har jeg gode odds for å holde ut en stund, for å si det slik..

Jeg er REDD vekta, det er en psykologisk utfordring, og det må jeg jobbe med..slik at jeg ikke går opp 25kg på 5 år, slik som jeg har gjort nå :unsure: Utrolig lett, egentlig, det er jo "bare" 5 i året, det, og det merkes nesten ikke :blink: Problemet er mitt forhold til mat, når noe er godt, spiser jeg lenge etter at jeg er mett..

Men nå er det slutt!!

Meldte meg på GR-kurs den 5mars sammen med en god venninne, og jeg føler det er mye lettere med både slankepartner og inspirerende gruppe. Felles mål: å se litt bedre ut i bikini til øyhopping i Hellas juni2012 B)

Jeg holder meg til karboredusert kost, det funker best for meg og tar bort matlysten.

Flere herinne som er +50? Skal vi støtte og følge hverandre Jeg opplever at det er et hakk verre å gå ned i vekt da :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...