Gå til innhold

Mangler 600 gram for å gå ned 30 kg, men det ser nyttesløst ut:(


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, ja nå begynner jeg å miste håpet snart, startet på kurs i januar, startet da på 72,9, nå er vekta på 68,6.

 

i forrige uke så ble det en baguett, og en halv iste og et par sjokolader, slike små milkyway, en brus, litt nachos og en ekstra iste, så jeg bør kanskje være glad for at jeg stod stille nå sist onsdag, men jeg trente 3 ganger og gikk turer.

 

I går viste altså vekta også 68,6, altså jeg stod stille. da jeg var til en kompis av meg i går ble det litt kylling og en smoothie, spiste selvfølgelig annen mat og.

 

i dag ble det en iste, den er på 141 kalorier, kjente jeg trengte det i solsteiken.

 

skal på trening i dag da, såkalt dansetime+ styrke, i morgen spinning, lørdag spinning og styrke, søndag spinning, mandag spinning og tirsdag zumba, men da må dte vel skje noe på vekta neste onsdag . skla i bursdagsselskap til en venninne lørdag da, vet ikke hva hun serverer men skal ikke spise noe kake eller noe.

 

er så frustrert, reiser hjem til trondheim neste onsdag og da på påskeferie så da blir det en uke uten veiing pga det er påskeferie fra kurset og.

 

foreldra mine har ikke sett meg siden jul, men om de ser at jeg har gått ned snart 5 kg, 700 gram unna , det er en annen sak, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sprekogblid

Hei alle sammen, ja nå begynner jeg å miste håpet snart, startet på kurs i januar, startet da på 72,9, nå er vekta på 68,6.

 

i forrige uke så ble det en baguett, og en halv iste og et par sjokolader, slike små milkyway, en brus, litt nachos og en ekstra iste, så jeg bør kanskje være glad for at jeg stod stille nå sist onsdag, men jeg trente 3 ganger og gikk turer.

 

I går viste altså vekta også 68,6, altså jeg stod stille. da jeg var til en kompis av meg i går ble det litt kylling og en smoothie, spiste selvfølgelig annen mat og.

 

i dag ble det en iste, den er på 141 kalorier, kjente jeg trengte det i solsteiken.

 

hei

først og fremst så har du jo vært kjempe flink. så mye som du trener så kan det være grunnen til at du står stille... jeg er helt sikker på at det løser seg til uken... ikke mist motet... :)

 

skal på trening i dag da, såkalt dansetime+ styrke, i morgen spinning, lørdag spinning og styrke, søndag spinning, mandag spinning og tirsdag zumba, men da må dte vel skje noe på vekta neste onsdag . skla i bursdagsselskap til en venninne lørdag da, vet ikke hva hun serverer men skal ikke spise noe kake eller noe.

 

er så frustrert, reiser hjem til trondheim neste onsdag og da på påskeferie så da blir det en uke uten veiing pga det er påskeferie fra kurset og.

 

foreldra mine har ikke sett meg siden jul, men om de ser at jeg har gått ned snart 5 kg, 700 gram unna , det er en annen sak, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

jeg skjønner ingenting, ja stod stille på kurset onsdag og onsdagskvelden ble det kyllingfilet og en smoothie med bittelitt vaniljeis oppi til kompisen min, men jeg trente torsdag og i dag, og ifølge vekta mi så går jeg bare opp, skjønner ingenting. ligger på mellom 1400-1500 kalorier om dagen. skal på trening søndag og mandag og og tirsdag. noe må da skje til onsdagen, huff blir bare lei meg og frustrert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre deg jeg: Har du målt deg i det siste? Det treningsregimet du listet opp er jo mildt sagt imponerende! Du skal ikke se bort fra at du har mistet noen cm her og der selv om vekta ikke sier noe :)

 

Jeg forsøker å si til meg selv at jeg godt kan veie 200 kilo bare jeg ser ut som en gudinne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

nei jeg måler meg ikke jeg.

 

ble ikke trening i går og i dag, var i bursdag i går og måtte inn til oslo og hente ei venninne som sku være med i bursdagen. kjenner jeg ikke vet om jeg vil dra på kurset onsdagsmorgenen pga i går ble dte litt utskeiing i form av pasta carbonara+ og 2 cupcakes, men det er eneste utskeiingen denne uken. så kjenner jeg er forbanna på meg selv, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...