Gå til innhold

..........


Anbefalte innlegg

Gjest Krusmynte

Så utrolig kjekt å høre fra deg! Har tenkt masse på deg og lurt på hvordan det går med deg og din nye livsstil, så dette er dagens gledelige overraskelse!

Har full forståelse for at du fikk nok og trakk deg unna Vektklubben, har et inntrykk av du ble litt "bombadert" innimellom av spørsmål på meldinger fra folk i tillegg til mye aktivitet på din egen og andres tråder. Og da kan det jo bli for mye for noen og enhver. Men før det skjedde var du en enorm inspirasjonskilde for oss alle, og det er virkelig noe å ta med seg på veien videre! Selv savner jeg både deg, Solvik, Lykke82 og Turtles og sikkert flere jeg har glemt, og tenker ofte på dere alle sammen.

 

Tusen takk for livstegnet, det er også mye inspirasjon i å lese at du ikke bare har klart å gå ned, du har også klart å bli værende der! Og stikk gjerne innom ved en senere anledning og fortell hvordan det går - hvis du har lyst...

 

 

Stor klem fra meg.

 

PS - klarer virkelig å se for meg hvor snerten du har blitt, altså! Er kjempeglad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Neimen! Så hyggelig å se deg her igjen, exFruFlex :)

Jeg blir ikke overrasket i det hele tatt over at det går så bra med deg. Du var en kjempeinspirasjon for så mange den tida du holdt til her inne. En utrolig motiverende suksesshistorie, det er det du er :D

Og aller mest beundrer jeg deg for din evne til bare "å gjøre det", hele veien, uten alle unnskyldningene og viss-vasset jeg selv holder på med.

 

Ønsker deg lykke til videre som sunn, frisk og fresh! Om noen her kan gjøre det, er det deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenCam

Hei exFruFleks,

 

Jeg var her vært innom her over flere år, men med ett annet nick, og jeg husker deg fra alle mine perioder her inne! Det du har gjort er veldig imponerende, og jeg lar meg villig inspirere igjen :) Ønsker deg alt vel videre i stabilisering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Gjest Drømmedamen

Hei FruFleksnes!

 

Har tittet innom med ujevne mellomrom for å se om det er noe nytt fra deg.

Skjønner at du fikk nok!

 

Så fint å høre at du har det bra, at du holder vekten og at livet er godt! Jeg var aldri i tvil om det. Du er en av svært få jeg vet om som har vært i mine sko (so to speak), og er en enorm inspirasjon. Bare det å vite at det er MULIG!!

 

Godt å høre at folk er blitt vant til den nye deg. Da kan du selv bestemme hvor synlig du skal være, og kan være helt vanlig og en i mengden når det er ønskelig. Gleder meg til jeg kan kjenne på det samme!

 

Mange skritt frem og nesten like mange tilbake og til siden for min del, men er inne i en god steam nå med vekten på vei ned. Det MÅ jo bare gå bra på et tidspunkt!

 

Ønsker deg all mulig hell og lykke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...