Gå til innhold

dette kan da IKKE stemme??


Gjest minsin33

Anbefalte innlegg

Gjest minsin33

for så mye har jeg ikke streva på aldri den tid... vært på sykkeltur i dag, ute i finværet altså... så sykla to intervaller med 5 min pause i mellom. første var på 25 min hvor jeg sykla 5,3km. blodsmak i munnen, svetta rant og jeg banna høyt for å komme over kneikene noen plasser... men når jeg regner detta ut blir det en fart på litt under 13 km i timen og gir 148 brente kalorier for detta er noe gr kaller "langsom"... javel så er jeg treg men er første turen på 10-12 år og jeg streva :( men var moro å komme seg ut da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det her tror jeg er helt feil for å være ærlig.

 

Jeg sykla 2 timer forrige søndag, og forbrant 1100 kalorier på den tiden iflg pulsklokka. Hadde ca 10 min pause midt i, og var i ca 1/3 av hver av de tre pulssonene.

Anbefaler å gå til innkjøp av en pulsklokke, det gjør treningen mye mer givendes, samt at det er lettere å se forbedring av formen.

 

edit: glemte å skrive at det var ca 1 mil hvor halvparten var i marka så blir ikke noen superfart av det. Også mye bakker og litt sykkedytting i bakker, samt noe sykkeltrilling over snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Hei, det her tror jeg er helt feil for å være ærlig.

 

Jeg sykla 2 timer forrige søndag, og forbrant 1100 kalorier på den tiden iflg pulsklokka. Hadde ca 10 min pause midt i, og var i ca 1/3 av hver av de tre pulssonene.

Anbefaler å gå til innkjøp av en pulsklokke, det gjør treningen mye mer givendes, samt at det er lettere å se forbedring av formen.

 

edit: glemte å skrive at det var ca 1 mil hvor halvparten var i marka så blir ikke noen superfart av det. Også mye bakker og litt sykkedytting i bakker, samt noe sykkeltrilling over snø.

 

tusen takk for svar :) pulsklokke skal jeg fikse meg, det er helt sikkert :) det er helt sikkert mer givende og motiverende da jeg for jeg må innrømme i dag følte jeg meg litt snytt ... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...