Gjest minsin33 Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 for så mye har jeg ikke streva på aldri den tid... vært på sykkeltur i dag, ute i finværet altså... så sykla to intervaller med 5 min pause i mellom. første var på 25 min hvor jeg sykla 5,3km. blodsmak i munnen, svetta rant og jeg banna høyt for å komme over kneikene noen plasser... men når jeg regner detta ut blir det en fart på litt under 13 km i timen og gir 148 brente kalorier for detta er noe gr kaller "langsom"... javel så er jeg treg men er første turen på 10-12 år og jeg streva men var moro å komme seg ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_Angie Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei, det her tror jeg er helt feil for å være ærlig. Jeg sykla 2 timer forrige søndag, og forbrant 1100 kalorier på den tiden iflg pulsklokka. Hadde ca 10 min pause midt i, og var i ca 1/3 av hver av de tre pulssonene. Anbefaler å gå til innkjøp av en pulsklokke, det gjør treningen mye mer givendes, samt at det er lettere å se forbedring av formen. edit: glemte å skrive at det var ca 1 mil hvor halvparten var i marka så blir ikke noen superfart av det. Også mye bakker og litt sykkedytting i bakker, samt noe sykkeltrilling over snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minsin33 Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 Hei, det her tror jeg er helt feil for å være ærlig. Jeg sykla 2 timer forrige søndag, og forbrant 1100 kalorier på den tiden iflg pulsklokka. Hadde ca 10 min pause midt i, og var i ca 1/3 av hver av de tre pulssonene. Anbefaler å gå til innkjøp av en pulsklokke, det gjør treningen mye mer givendes, samt at det er lettere å se forbedring av formen. edit: glemte å skrive at det var ca 1 mil hvor halvparten var i marka så blir ikke noen superfart av det. Også mye bakker og litt sykkedytting i bakker, samt noe sykkeltrilling over snø. tusen takk for svar pulsklokke skal jeg fikse meg, det er helt sikkert det er helt sikkert mer givende og motiverende da jeg for jeg må innrømme i dag følte jeg meg litt snytt ... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar