Gå til innhold

Hva spiser dere til middag? (meny 2)


Gjest linda77

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg startet for meg selv på tirsdag denne uken, men synes middagen er litt vanskelig.

Hva spiser dere?

Grete roede middager spiser jeg. Finner oppskrifter her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Grete roede middager spiser jeg. Finner oppskrifter her!

 

jeg planlegger middagen før jeg går på butikken og spiser egentlig mye forskjellig. kalkun, kylling, skinke er magert...

bruker mye wok, gjerne med ferske grsaker. lager også egene gryteretter med egen fantasi. jeg liker godt spaghettisausen til toro, den er ikke drøy i kaloriene og passer fint inntil det meste av kjøtt. i den hiver jeg gjerne oppi masse forskjellig grønnsaker og har fullkornspasta ved siden av.

 

koke biff og løk i skysaus er veldig godt...

 

jeg er alene med to små så det er ikke alltid jeg gidder lage to forskjellig middager. det eneste jeg passer på er at jeg ikke lager noe til den som jeg er veldig glad i selv for da går det ikke bra... hehe :) de får gjerne pølser hvis de vil, eller litt bacon om de vil ha men jeg steiker ikke ferdig pizza og sånt... hehe ... er ikke helt der :)

 

et tips jeg lært her inne var steke kalorier, bytt njernpanna med teflon en stund bruker mindre smøring. en ss med rapsolje er 98 hjertekalorier. trenger som regel ikke mer enn det og steiker mat til to dager av gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...