Gå til innhold

Ååååhh...


Gjest idapetrine

Anbefalte innlegg

Gjest idapetrine

er det andre som syns det går tregt med vektnedgangen?

Ene uken er det ned, så litt opp..så litt ned.... Åhhh... :angry:

Ligger på 10 i kostholdsscore og har mellom 5-7 trimpoeng i uka, men alikevell...

 

Er det noen som har litt motiverende historier å komme med?

Føler jeg har lyst til å gå over på lavkarbo, så jeg går ned litt fortere... Men er veldig usikker!

 

Er jo litt utålomodig også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

er det andre som syns det går tregt med vektnedgangen?

Ene uken er det ned, så litt opp..så litt ned.... Åhhh... :angry:

Ligger på 10 i kostholdsscore og har mellom 5-7 trimpoeng i uka, men alikevell...

 

Er det noen som har litt motiverende historier å komme med?

Føler jeg har lyst til å gå over på lavkarbo, så jeg går ned litt fortere... Men er veldig usikker!

 

Er jo litt utålomodig også da :P

 

 

hei!

ikke gi opp, husk at du endrer livet ditt nå-og lavkarbo er en fortfort kur. har gått på lavkarbo selv flere ganger, men må si at jeg aldri går tilbake til det nå som jeg har prøvd grete roede.. blir helt kvalm bare med tanken på lavkarbo. du går saktere ned med grete roede, men det er jo også meningen. det er ikke bra for kroppen å rase ned i vekt, selv om det er motiverende.

 

sikker på at du har valgt rett meny? du er jo utrolig flink, både med mat og trening-så om menyen er rett kommer du i mål :) bare senere enn med lavkarbo-og MYE sunnere! ;)

 

tenk litt på hvor lang tid du brukte på å legge på deg de overflødige kiloene, det gjør jeg og det hjelper. jeg har spist de sakte på meg i ca 9 år.. da kan jeg jo ikke vent at på 2 mnder skal de være borte feks :P

 

måler du cm? for når vekten står stille, kan du likevell ha gått ned i cm :)

 

drikker du nok? vann er utrolig viktig for å gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

hei!

ikke gi opp, husk at du endrer livet ditt nå-og lavkarbo er en fortfort kur. har gått på lavkarbo selv flere ganger, men må si at jeg aldri går tilbake til det nå som jeg har prøvd grete roede.. blir helt kvalm bare med tanken på lavkarbo. du går saktere ned med grete roede, men det er jo også meningen. det er ikke bra for kroppen å rase ned i vekt, selv om det er motiverende.

 

sikker på at du har valgt rett meny? du er jo utrolig flink, både med mat og trening-så om menyen er rett kommer du i mål :) bare senere enn med lavkarbo-og MYE sunnere! ;)

 

tenk litt på hvor lang tid du brukte på å legge på deg de overflødige kiloene, det gjør jeg og det hjelper. jeg har spist de sakte på meg i ca 9 år.. da kan jeg jo ikke vent at på 2 mnder skal de være borte feks :P

 

måler du cm? for når vekten står stille, kan du likevell ha gått ned i cm :)

 

drikker du nok? vann er utrolig viktig for å gå ned i vekt.

 

Takk for et klokt svar :)

Jeg vet jo egentlig det, at det som regel tar litt tid. Jeg har gått på kurs før å gått ned 30kg, men syns det er vanskeligere nå. Graviditets kiloene sitter som støpt!!

Men jeg skal klare det denne gangen også...selvom det tar tid!!

Jeg får opp at jeg skal gå på Meny 1, men kursleder råder meg til å holde meg på nr2. Er mye mindre mat på nr1, og jeg trenger kveldsmaten :D

Jeg drikker rundt 2liter vann +/- iløpet av dagen... og tar multivitamin.

Er ikke så flink å måle meg... jeg pleier å prøve noen bukser innimellom for å se om de passer.... Så langt har det ikke skjedd store underverker :angry:

Men jeg skal begynne å føre inn mål.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Takk for et klokt svar :)

Jeg vet jo egentlig det, at det som regel tar litt tid. Jeg har gått på kurs før å gått ned 30kg, men syns det er vanskeligere nå. Graviditets kiloene sitter som støpt!!

Men jeg skal klare det denne gangen også...selvom det tar tid!!

Jeg får opp at jeg skal gå på Meny 1, men kursleder råder meg til å holde meg på nr2. Er mye mindre mat på nr1, og jeg trenger kveldsmaten :D

Jeg drikker rundt 2liter vann +/- iløpet av dagen... og tar multivitamin.

Er ikke så flink å måle meg... jeg pleier å prøve noen bukser innimellom for å se om de passer.... Så langt har det ikke skjedd store underverker :angry:

Men jeg skal begynne å føre inn mål.... :)

 

bare hyggelig :)

alt blir vanskeligere når det ikke er første gangen man prøver det, har jeg funnet ut. du får bare holde ut, dette klarer du :) og prøv å mål deg, i tillfelle du går ned cm.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linda77

er det andre som syns det går tregt med vektnedgangen?

Ene uken er det ned, så litt opp..så litt ned.... Åhhh... :angry:

Ligger på 10 i kostholdsscore og har mellom 5-7 trimpoeng i uka, men alikevell...

 

Er det noen som har litt motiverende historier å komme med?

Føler jeg har lyst til å gå over på lavkarbo, så jeg går ned litt fortere... Men er veldig usikker!

 

Er jo litt utålomodig også da :P

 

Jeg vil helst være super slank etter en liten tur på tredemølla, men det fungerer ikke slik :P Hehe! Jeg startet for en uke siden. Har gått ned 1kg og mistet totalt 12cm :) Her er det cm som holder motet mitt oppe!

Merker allerede at jeg er sløv med å telle kalorier :/

Men spiser ikke snop og drikker søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...