Gå til innhold

Jeg SKAL ned 5 kg innen 1. juni 2012!!!


Gjest polsemage

Anbefalte innlegg

Gjest polsemage

Hei!

 

Jeg ønsker å opprette en tråd for oss som skal ned ca 5 kg innen 1. juni 2012! Mitt slankeprosjekt startet etter to graviditeter og 12 kilo ekstra rundt midjen(++). Løsningen ble Roedekurs og 12 kilo forsvant i løpet av et halvt år. MEN SÅ... Vips etter 1 1/2 år er 5 kg på igjen! Hva skjedde?! Jo, jeg begynte å spise det jeg hadde lyst på og litt til... Og trening?! Det ble det jo aldri tid til... :(

 

Nå er jeg topp motivert til å få vekk pølsemagen innen sommeren! Jeg begynte (igjen) på Roedekur denne uka, og nå skal jeg spise 1600 kcal pr dag, og trene 2-3 ganger pr uke (jogg+stryke i ei økt). Denne første uka har gått veldig bra. Jeg har holdt meg innenfor kcaltildelinga +/- 100 kcal, og trent 2 ganger. Kanskje jeg får meg en økt i morgen også?!

 

Hvis man skal snakke om utfordringer, så ser jeg på påska som en ganske stor utfordring. Familien skal på påskefjellet, og erfaringsmessig betyr det mye grilling av pølser, bålpannekaker, mye god (og dessverre fet) mat, godtespising, vin/øl drikking.

Jeg har planer om å ta med fiskekaker/-karbonader, hjembakte hamburgerbrød, egnede grønnsaker, poteter som skal bakes på bålet. Bålpannekakerøra kan vel bestå av lettere ingredienser enn det jeg vanligvis bruker?! :)

Er spent på hvordan påska blir!!! Noen som har gode tips til sunn påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...