Gå til innhold

Ønsker meg en slanke venn/venner


Gjest Blomsterliss

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterliss

Hei :rolleyes:

Ønsker meg så gjerne en venn/venner som jeg sammen kan nå mine mål.

Skal ned ca 25 kilo. Det er første gang jeg er her, har noen gode råd om hvor mye jeg må gå pr dag og uke for å forbrenne mest? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojomen

Hei :rolleyes:

Ønsker meg så gjerne en venn/venner som jeg sammen kan nå mine mål.

Skal ned ca 25 kilo. Det er første gang jeg er her, har noen gode råd om hvor mye jeg må gå pr dag og uke for å forbrenne mest? :blink:

 

Hei!

 

Jeg blir gjerne med deg på veien!!

Jeg skal ned fra 103 til ca. 80, har nå gått tre uker og har mistet ca. 5kg. Jeg følger karboredusert mat, da det føles riktig for meg. Med arbeidsboka på nett er det lett å følge sammensetningen, syns jeg.

Hvor er du i kurset, og hvordan går det? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterliss

Hei!

 

Jeg blir gjerne med deg på veien!!

Jeg skal ned fra 103 til ca. 80, har nå gått tre uker og har mistet ca. 5kg. Jeg følger karboredusert mat, da det føles riktig for meg. Med arbeidsboka på nett er det lett å følge sammensetningen, syns jeg.

Hvor er du i kurset, og hvordan går det? :rolleyes:

:)

Hei der :)

Jeg har holdt på alene nå i en uke, og gått ned 0.5kg..men starter på maxi kurs via nette den 16 april,frem til da for jeg bare fortsette som jeg har gjort. Jeg veier i dag 90.4 kg og 164cm og målet er 65kg som jg selv føler er en trivselsvekt for meg.Så gleder mg til å starte kurset :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojomen

:)

Hei der :)

Jeg har holdt på alene nå i en uke, og gått ned 0.5kg..men starter på maxi kurs via nette den 16 april,frem til da for jeg bare fortsette som jeg har gjort. Jeg veier i dag 90.4 kg og 164cm og målet er 65kg som jg selv føler er en trivselsvekt for meg.Så gleder mg til å starte kurset :) :)

 

Hei :rolleyes:

Da har du vært flink som har klart deg alene! Arbeidsboka som GR har på nett er så genial, bruker den helt "slavisk", det hjelper meg med å holde ut, pluss veiing hver uke, da.. Jeg har startet å veie meg hver morgen hjemme. Har vært så "redd" vekta tidligere, og har økt 25kg på 4 år..etter Xtravaganza-kurs på Spenst.. Utrolig at det går an, men 5-6kg pr år er jo "bare" 1/2 kg ekstra hver mnd, og det er jammen lett når man er glad i mat :huh: Men nå skal vekta fram hver dag slik at jeg passer på :unsure:

På vekta hos GR-konsulenten idag: jeg har minket 6,4 kg på 4 uker med lavkarbomaten min, men jeg vet at det passer ikke like godt for alle <_<

Du klarer dette, helt sikkert!!

God Påske B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milly2012

Hei :)

 

Blir gjerne også med på veien, vis eg får lov :)

 

Er kvinne på 26 år, 176 cm høy og veier ca 93 kg. Vil ned til 70 kg, eller så langt jeg klarer før neste svangerskap (starter prøvingen i juli). Det viktigste målet er LIVSSTILSENDRING, slik at jeg aldri mer i livet slipper å måtte slanke meg så mye. Utrolig hvor lett de ekstra kiloene har komt på, men er en utfordring å få dem av.

 

Jeg begynte på kurs 5.mars. Min største utfordring er overspising/trøstespising i perioder, som da "spolerer" vektnedgangen. Men nå er det full skjerpings fremover. På med skoene, ut å gå i det fine veret :) har også som mål å komme inn i bunaden når jeg skal i barnedåp i slutten av august. Minst 15 kg må vekk for å få det til ;)

 

Anbefaler å få deg en pulsklokke. Det synes jeg er genialt for å regne ut trimpoeng (1 trimpoeng=200 kcal forbrent). GR anbefaler jo 7 trimpoeng pr uke, og det er mitt mål også. Hvordan trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...