Gjest madeleinerenate Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Noen som har den kornblandingen til G R ? Har brukt den kjempe masse ! Men den har kommet bort ... og etter sidene ble nye finner jeg den ikke lenger ... noen som har oppskriften på denne hjemmelaget kornblandingen ? Om noen husker , mener jeg den oppskriften med 4 ss og 160 kcal . Blir kjempe takk nemlig om noen har den ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Silje151 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Noen som har den kornblandingen til G R ? Har brukt den kjempe masse ! Men den har kommet bort ... og etter sidene ble nye finner jeg den ikke lenger ... noen som har oppskriften på denne hjemmelaget kornblandingen ? Om noen husker , mener jeg den oppskriften med 4 ss og 160 kcal . Blir kjempe takk nemlig om noen har den ! ! ! Mener du den hjemmelagde kornblandingen? http://www.greteroede.no/42704194.o2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar